×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
محدودیت های کرونایی در سیرجان تشدید می شود/اصناف گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ سیرجان تعطیل شدند

فرماندار شهرستان سیرجان در گفت و گو “سیرجان خبر” اذعان کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت وضعیت بیماری کرونا در سیرجان از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده است طبق دستور العمل استانداری کرمان در شهرهای قرمز ، فعالیت تا دو سوم کارمندان ادارات به صورت دور کاری خواهد بود .

وی با بیان اینکه در بازار شهرهای قرمز نیز فقط گروه شغلی یک می‌توانند فعالیت داشته باشند گفت: صنوفی که همه روزه خدمات ارائه می‌کنند، صنوف تامین‌کننده نیازمندی‌های اصلی شهروندان هستند،این اصناف شامل تعمیرات خودرو، آپاراتی،عمده‌فروشان مواد غذایی، خواربار فروشان، لوازم و تجهیزات پزشکی، قصابی‌ها، لبنیات و مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مرغ و ماهی فروشان، میوه فروشان، نانوایان، میادین میوه و تره‌بار و تعویض‌روغن و کارواش مشابه شرایط عادی همه روزه باز هستند و به شهروندان خدمت‌رسانی می کنند.


سهراب بهاالدینی اظهار کرد: در صورت بی اعتنایی و عدم رعایت واحد‌های صنفی مشمول تعطیلی، با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد: فعالیتهای آموزشی و فرهنگی و اجتماعی ازجمله نمازجمعه در شهرهای قرمز تعطیل است و خودروهای غیربومی نمی‌توانند وارد شهرستان‌های قرمز شوند.

بها الدینی اظهار کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی مانند استفاده از محلول ضدعفونی کننده و گذاشتن دستکش پلاستیکی یکبار مصرف (در صورت نبود دستکش استفاده از کیسه فریزری) برای مشتریان در ورودی واحدهای صنفی ضروری الزامی و درصورت عدم رعایت موارد بهداشتی از سوی واحدها با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.