×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مدیرعامل بانک سپه هم تغییر کرد/ تقوی‌نژاد جایگزین پاشایی‌فام شد

banke sepahبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،از روزهای قبل استارت جابه‌جایی‌ها در سیستم بانکی از طریق تغییر مدیران عامل بانک‌های ملی، مسکن و سینا زده و کلید این بانک‌ها به مدیران جدید سپرده شد.

البته در کنار تغییرات مذکور از روزهای قبل در خبرها آمده بود که مدیرعامل جدید بانک سپه نیز به زودی حکم خود را از وزیر اقتصاد دریافت خواهد کرد و برهمین اساس طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی سیدکامل تقوی‌نژاد به عنوان رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک سپه منصوب شد.

در متن حکم مدیرعامل جدید بانک سپه آمده است که ” نظر به تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک سپه منصوب می شوید.

امیداست در سایه عنایت پروردگار بلندمرتبه، باهمفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک سپه و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی دولت تدبیر و امید، پیروز و سربلند باشید.

همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام ماموریت های محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم”.

با حکم طیب نیا آقای سید کامل تقوی نژاد جایگزین رامین پاشایی فام در بانک سپه شد. مدیر عامل جدید بانک سپه متولد ۱۳۴۳ بوده و دارای لیسانس برنامه‌ریزی اجتماعی و فوق لیسانس مدیریت سیستم‌ها است.

در سوابق اجرایی مدیرعامل جدید بانک سپه آمده که وی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ معاون وزیرتعاون؛ عضو هیات مدیره بانک سپه؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان؛‌ مدیر کل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهادسازندگی و سازمان ثبت‌احوال کشور؛  کارشناس نخست‌وزیری و عضویت در هیئت مدیره شرکتهای سرمایه‌گذاری، بازرگانی و تولیدی بخش دولتی بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.