×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مدیرکل صدا و سیمای کرمان منصوب شد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،در آیینی با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، معاون استاندار کرمان، رئیس مجمع نمایندگان کرمان و جمعی از مدیران کل و نیروهای نظامی و انتظامی، ابوالحسن صادقی‌جهانی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی تقدیر شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین با تقدیر از مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: حجت‌الاسلام موسوی خدمات ارزشمندی را در صدا و سیمای مرکز کرمان انجام دادند.

آیت‌الله سیدیحیی جعفری همچنین با آروزی موفقیت برای ابوالحسن صادقی‌جهانی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: امیدواریم ایشان نیز با همکاری و حمایت مسئولان و کارمندان مرکز به موفقیت‌های روز‌افزون دست یابند.

امام جمعه کرمان، مدیریت در مجموعه صدا و سیما را امری بااهمیت و خطیر دانست و گفت: از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) بهترین مدیر فردی است که مجموعه‌ای متفرق را منسجم و متحد کند.

جعفری تصریح کرد: اختلاف سلایق نباید منجر به مشکلات بزرگ شود، اگر برای خدا و در راه خداوند حرکت کنیم، نصرت الهی نیز شامل حال ما می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اذعان داشت: ما نیز نهایت تلاش و همکاری را با صدا و سیما خواهیم داشت.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.