×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار شد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه صنعتی سیرجان با حضور معاون پارلمانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولین شهرستان در محل دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار شد.

محمد روشن در دانشگاه صنعتی سیرجان و در جمع اساتید و مسؤولان با اشاره به نقش خیران و کمک‌های مردمی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: مشارکت‌های مردمی باید در همه زمینه‌ها باشد تا دولت بتواند به خوبی ایفای نقش کند.

وی با تشریح مسؤولیت‌ها و ایفای نقش توسط افراد گفت: مسؤولیت‌ها را در جامعه تکلیف می‌دانم که باید به بهترین نحو انجام شود و در نظام ما اگر این مسؤولیت به خوبی ایفا کنیم عبادت و سعادت است.

روشن، آموزش صحیح را در دانشگاه‌ها و جامعه و خانواده پایه اصلی رسیدن به موفقیت عنوان کرد و افزود: آموزش از خانواده‌ها شکل می‌گیرد و باید به فکر ساختن خانواده محکم و اصولی باشیم.

وی ابراز داشت: پس از آن آموزش در دانشگاه‌ها شکل می‌گیرد که باید به سمت آموزش کیفی برویم و به دنبال کیفی‌سازی باشیم.

محمدباقر رهنما رئیس سابق دانشگاه صنعتی سیرجان نیز گفت: ما باید افتخار کنیم که به دانشگاه‌ها کمک می‌کنیم، هرچه تعداد دانشگاه‌ها افزایش یابد باز هم کم است، زیرا برای توسعه علم و دانش نیازمند فضای مناسب است و از مسؤولان می‌خواهم ما را در ارتقای کمی و کیفی دانشگاه‌ها یاری کنند.

در این جلسه از خدمات محمدباقر رهنما رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان تجلیل و غلامعباس بارانی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.