×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
مراسم شب های قدر در ۱۳۰نقطه شهرستان سیرجان برگزار می شود

رییس سازمان تبلیغات شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن لیالی پرخیر و برکت قدر در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: بهره برداری از این شب‌ها امری ضروری است که نباید از آن غافل شویم.

حجت الاسلام سعید شهابی بیان کرد:همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر مراسم ویژه احیا در بیش از ۱۳۰ نقطه شهرستان از سوی هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مقدس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: برنامه‌های شب‌های احیا و قدر با تلاوت قرآن و قرائت دعای شریف جوشن کبیر، دعای افتتاح، ابوحمزه ثمالی، روضه خوانی، دعای قرآن به سر گرفتن و سخنرانی در میان برنامه‌ها اجرا می‌شود و این برنامه‌ها به گونه‌ای است که سحرخیزان بتوانند به برنامه سحری در منزل هم برسند.

رییس سازمان تبلیغات شهرستان سیرجان اظهار کرد: افرادی که می‌خواهند در این برنامه‌ها حضور داشته باشند برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید از ماسک استفاده کنند و وسایل شخصی از جمله کتاب‌ ادعیه خود را به همراه داشته باشند.

حجت الاسلام شهابی با بیان اینکه اولویت برگزاری مراسم شب های قدر در فضای باز است گفت: در اماکن باز محدودیتی برای حضور عابدان وجود ندارد اما در مکان‌های سرپوشیده مراسم با یک چهارم ظرفیت برگزار می‌شود.

وی گفت: از افراد مسن و یا کسانی که بیماری و کسالت دارند خواهشمندیم این مراسم را از منزل و از طریق رادیو و تلویزیون دنبال کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.