×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مرکز تخصصی تشخیص و درمان سرطان در سیرجان افتتاح شد

به گزارش “سیرجان خبر” این مرکز که با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۸ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و بخش خصوصی به پایان رسیده است دارای بخش های شیمی درمانی ، هورمون درمانی و هورمون تراپی است و با توجه به موقعیت شهرستان سیرجان این مرکز می تواند بیمارانی از مناطق استان های هرمزگان ، فارس و کرمان را نیز پوشش دهد .

در مراسم افتتاح این کلینینک رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت : مسئولیت جمعیت سازمانی ما در کشور ایجاد نشاط عمومی و شادابی و طراوت به ویژه هنگامی که حادثه و رخداد یا مشکلی پیش آید هست و طی ۴۰ سال اخیر پیشرفت های خوبی را در همه بخش ها داشته ایم .

علی اصغر پیوندی کار بی منت را وظیفه ذاتی مجموعه هلال احمر دانست و گفت : سرمایه اجتماعی و کاری ما اعتماد مردم است و ما اولویت کاری مان در هر زمان و در هر شرایط افزایش این اعتماد است.

وی استان کرمان را دارای موقعیت خاص جغرافیایی و مرتبط با خیلی از استانهای کشور عنوان کرد و گفت : به روز رسانی ناوگان ترابری ، سایت های مخابراتی فعال ، تیم های واکنش سریع ، بزرگترین پایگاه پشتیبانی مرکز جنوب کشور و همه امکانات مورد نیاز برای ماموریت ها در این استان مستقر هست که هنوز هم افزایش امکانات و پایگاههای مختلف را خواهیم داشت .

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت : هیچ قلمی نمی تواند خدمات صادقانه هلال احمر را در کشور طی ۴۰ سال اخیر به تصویر بکشد و مردم ثابت کردند هرجا خدمات صادقانه است اعتماد بیشتر و همکاری هم پررنگ تر است.

شهباز حسن پور افزود : رسالت اصلی هلال احمر خدمت در کنار ایثار ،صلح و صفا و دوستی و محبت است و امروز این شهرستان پناسیل و آمادگی همه زیرساخت ها و پایگاههای هلال احمر را دارد و در حال حاضر ۷ هکتار زمین را برای طرح های پایگاهی و امدادی هلال احمر داریم.

وی افزود : این شهرستان جمعیت ۳۲۴ هزار نفری در آمار دارد اما ۴۴۰ هزار نفر از خدمات درمانی و یا هلال احمر و همه امکانات رفاهی استفاده می کنند چرا که شهر ما مهاجر پذیر و ۴۰ هزار تبعه بیگانه و حتی ۶ هزار دانش آموز اتباع بیگانه افغانی در مدارس هست و بهزیستی این شهرستان با ۵ مرکز نگهداری معلولین قادر به بحث های توانبخشی نیست لذا جمعیت هالا احمر جهت رفع خیلی از این نیازها باید تلاش کند و به کمک بیاید.

پس از مراسم بهره برداری از این مرکز درمانی رئیس جمعیت هلال احمر کشور از خوابگاه دانش آموزی ، داروخانه و زمین های مورد طرح هلال احمر بازدید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.