×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مرکز جاسوسی اسرائیل در پاکستان کشف شد

namad esraeilبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،نیروهای امنیتی پاکستان در عملیاتی موفق به شناسایی یک مرکز جاسوسی اسرائیل در ایالت «خیبرپختونخواه» شدند.

پلیس با انجام عملیاتی در منطقه «فقیر‌آباد» در نزدیکی شهر «پیشاور» مرکز ایالت خیبر‌پختونخواه، موفق به کشف این مرکز جاسوسی شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این ساختمان دارای ۳ اتاق است که ۲۰ خط تلفن غیر‌قانونی در آن فعال شده بود و از این خطوط تلفن برای برقراری ارتباط با اسرائیل، هند و سومالی استفاده می‌شده است.

طبق این گزارش، سازمان مخابرات ایالتی، به پلیس این منطقه اعلام کرد که تماس‌های مشکوک با اسرائیل از این ساختمان برقرار می‌شود.

به گفته آنان، ظرف ۳ روز تماس‌های مشکوک زیادی از این مکان برقرار شده اما قبوض تلفن پرداخت نشده و خطوط تلفن نیز مدام در حال تغییر است.

پلیس بعد از دریافت این گزارش، تماس‌های مشکوک را ردیابی و موفق به کشف این مرکز جاسوسی شد.

البته قبل از اینکه پلیس وارد عمل شود جاسوسان موفق به فرار شدند.

با این حال، مدارک کشف شده از محل مورد نظر نشان داد که تمام خطوط تلفن با شناسنامه جعلی راه‌اندازی شده و خانه مورد نظر در واقع یک مرکز جاسوسی پیچیده بوده است.

گفته می‌شود کسانی که از شناسنامه آنان برای دریافت خطوط تلفن استفاده شده اهل ایالت «پنجاب» پاکستان بوده‌اند.

به گزارش پلیس، بیشتر تجهیزات جاسوسی کشف شده در محل مورد نظر مربوط به اسرائیل می‌باشد و جاسوسان به‌صورت ۲۴ ساعته با اسرائیل و هند در ارتباط بوده‌اند.

هم اکنون پلیس و سازمان تحقیقات فدرال پاکستان با تشکیل تیم‌های تحقیقاتی در تلاش برای یافتن سر نخی از محل اختفای این جاسوسان و عوامل داخلی پشت پرده آن هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.