×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
مرگ مرد ۵۰ ساله در پی نزاع و چاقوکشی در سیرجان

به گزارش سرویس حوادث “سیرجان خبر” در پی نزاع و چاقوکشی صورت گرفته در کوچه‌ای در انتهای خیابان ابن‌سینا سیرجان که بامداد چهارشنبه رخ داد، یک مرد ۵۰ ساله بر اثر اصابت ضربه مهلک چاقو به ناحیه گردن جان باخت و اولین پرونده قتل در سال ۹۷ رقم خورد.

محسن نیک روز، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان درگفت وگو با خبرنگار سرویس حوادث مابا اعلام این خبر گفت: در پی وقوع این حادثه بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ در محل حاضر و صحنه را بررسی کردند که مأموران پلیس آگاهی نیز با هماهنگی قضایی به محل بیمارستان امام رضا (ع) اعزام شدند

وی افزود: تحقیقات مقدماتی پلیس آگاهی آغاز و مشخص شد که مقتول حوالی ساعت ۱۲ شب به همراه همسرش در محل کوچه ۱۱ خیابان ابن‌سینا حضور داشتند که در پی یک درگیری لفظی نزاع آغاز و مقتول از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شدت ضربه بسیار شدید بوده است و مقتول در محل جان باخته بود که مأموران پلیس آگاهی بلافاصله تحقیقات و اقدامات فنی خود را آغاز کرده و ۳ نفر را در منطقه بدرآباد و بیمارستان امام رضا (ع) دستگیر کردند که متهم به قتل در بین آنها حضور دارد.

این مقام قضایی تصریح کرد: متهم به قتل نیز دچار چاقوخوردگی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی آغاز شده است.

دادستان سیرجان گفت: آلت قتاله نیز در محل پیدا شده و تقریباً پرونده روشن است اما نیاز است افراد مختلفی مورد بازجویی بیشتر قرار گیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.