×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
مزایده دارایی‌های امیرمنصور آریا ۱۱ آذر برگزار می‌شود/ ۹۰ میلیارد تومان در مرحله اول

mozayede daraaei aryaبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،بر اساس رای صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب علیه مه‌آفرید امیرخسروی ۳۹ باب از املاک وی به ارزش بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شود.

بر این اساس مقرر شده است پلاک‌های ثبتی(املاک) توقیف شده وی که توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شده در روز دوشنبه ۱۱ آذر ماه ۹۲ از ۱۴ الی ۱۶ در محل میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، کوچه یکم پلاک ۷ از طریق مزایده حضوری به فروش برسد.

مزایده از قیمت ارزیابی شده آغاز و به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می‌شود. در عین حال فی‌المجلس ۱۰ درصد از قیمت پیشنهادی از برنده مزایده اخذ شده و خریدار موظف خواهد بود باقی‌مانده بهای مزایده را ظرف مدت یک ماه پرداخت کند.

متقاضیان می‌توانند ۵ روز قبل از موعد مزایده به بخش اجرای احکام دادسرا واقع در انتهای اتوبان یادگار امام مراجعه کنند تا بتوانند از املاک مورد نظر خود بازدید کنند.

به گزارش فارس، املاک به مزایده گذاشته شده مه‌آفرید امیرخسروی بالغ بر ۳۹ باب است که ۴ واحد از آنها تجاری، ۲ واحد کلنگی و ۳۳ واحد باقیمانده نیز مسکونی است.

کارشناسان دادگستری ارزش این املاک را در مجموع بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان ارزیابی کرده‌اند. گران‌قیمت‌ترین این املاک یک ملک تجاری ۳۳۵ متری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در الهیه و ارزان‌قیمت‌ترین آنها نیز یک ملک مسکونی ۶۰ متری به ارزش ۷۲ میلیون تومان در میدان بروجردی است.

مه‌آفرید امیرخسروی به جرم فساد بانکی که به عنوان بزرگ‌ترین فساد بانکی ایران شناخته می‌شود به اعدام محکوم و همه دارائی‌های وی ضبط و توقیف شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.