×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
مسئولین برای رفع مشکلات معیشتی قشرهای آسیب پذیر اقدام کنند/مدعیان غرب و اروپا هیچ گاه به فکر ملت ایران نیستند

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نمازجمعه با اعلام این مطلب از مسئولین خواست بازار نیازهای اقتصادی را کنترل و نظارت کنند و برای رفع مشکلات معیشتی قشرهای آسیب پذیر اقدام کنند بدانند امروز فقط باید مشکل را خودمان حل کنیم و رفع مشکلات مردمی که همیشه نظام و دولت را همراهی کردند برعهده مسئولین است.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود : همه ما و تمام مسئولین باید به این مهم توجه داشته باشند که رفع مشکلات فقط با تکیه بر توان داخل است و اگرظرفیت های داخل خوب مدیریت شود مردم هم کمک می کنند و اقتصاد هم درخدمت مردم قرار می گیرد.

وی گفت : همان طور که رهبری نظام فرمودند؛اروپا هم همانند آمریکا مورد اعتماد نیست و همه این ها در حال خدعه و نیرنگ هستند و به تعهداتشان عمل نکرده و نمی کنند لذا باید با مدیریت جهادی و استفاده از توان و استعداد جوانان کشور را به پیش برد و روی پای خودمان بایستیم.

خطیب جمعه سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و شهید مدافع حرم شهید وحید یوسفی گفت : امروز در محضر شهیدی در نماز جمعه هستیم که برای دفاع از حریم امنیت و ولایت و اهل البیت به فیض شهادت رسید لذا همه ما باید پاسدار حرمت خون آنان باشیم و فراموش نکنیم مدعیان غرب و اروپا هیچگاه به فکر ملت ایران نیستند تا اینکه بخواهند مشکلات اقتصادی ما را حل کنند.

حسینی سفر بن سلمان به پاکستان را یاد آورد شد و گفت : دولت و رئیس جمهور پاکستان بایستی دقت لازم را داشته باشند و مبادا با تطمیع ، فریب این دیدار و سفر را بخورند و بخواهند در مسائل مختلف همسایگان خود موارد کمک به تروریست ها را مطرح کنند.

امام جمعه سیرجان به مناسب های مختلف هفته از جمله سوم اسفند ماه آغاز عملیات خیبر وهورالعظیم کرد گفت : در همه عملیات های رزمندگان دفاع مقدس دشمن شکست می خورد اما در این عملیات رژیم بعثی شکست سختی را متحمل شد.

وی همچنین به روز هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و افزود : امروز دشمنان جنگ را با تهاجم فرهنگی برای جوانان دارند اما اینجا است که مربیان و خانواده ها باید جوانان و دانش آموزان را دشمن ستیز و آگاه به توطئه های دشمن تربیت کنند.

خطیب جمعه سیرجان در خطبه اول با تبریک ولات حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن و روز مادر به هم مبحث توحید و ثبات قدم در دین خدا پرداخت و تقوا و اخلاص را بهترین توشه زندگی برای هر انسان دانست و گفت : غفلت و جهل موجب طغیان رذائل اخلاقی شده و انسان دچار لغزش و گمراهی می شود که باید از خود مراقبت کرد و هرگزغافل از محضر خداوند نشویم.

امام جمعه سیرجان به متمکنین و همه مردم هم سفارش کرد در ماه پایانی سال هستیم و خوب است در آستانه سال جدید فقرا و مستمندان را شناسایی و به آنان کمک کنیم تا دررفع مشکلات شان همراه و هم قدم شویم.
گفتنی است که نماز جمعه امروز سیرجان با حضور پیکر شهید اقامه شد و سپس مردم و نمازگزاران سیرجانی پیکر شهید مدافع حرم شهید وحید یوسفی را تا میدان انقلاب تشییع کردند و سپس در گلزار شهدای سیرجان در کنار دیگر همرزمان خود آرام گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.