×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مسئول باید مقتدر و متواضع باشد

به گزارش”سیرجان خبر “جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان با حضور مسئولان ادارات در آخرین روز کاری ادارت در سال ۹۷ برگزار شد.

فرماندار سیرجان در بخشی از سخنان خود در این جلسه ضمن تشکر از مسئولان گفت: اقدامات بسیار خوبی در سال جاری در سطح شهرستان انجام شد که این امر میسر نبود مگر با همت شما بزرگواران. با تعاون و همدلی که بین مسئولان ادارات برقرار است به لطف خداوند در بسیاری از زمینه ها چون آموزش و پرورش، اشتغال ، مسکن و … رتبه اول را حتی در سطح کشور دارا هستیم.

وی افزود: اوج توطئه های دشمن در سال ۹۷ بود تا نظام و دولت را تضعیف کند اما با اینکه به دلیل تحریم ها و فشار های اقتصادی اعتبارات نصف شد ولی کارها مضاعف و چندین برابر انجام شد. این معنای اقتصاد مقاومتی است. در حوزه اشتغال کار جهادی انجام شد و سامانه رصد اشتغال گواه این مدعاست. توانستیم در سال جاری با ۲۸۱% ایجاد اشتغال به بالاترین آمار در سطح کشور برسیم. فرودگاه سیرجان نیز دارد به استانداردهای بین المللی میرسد و روزانه شاهد انجام ۲ پرواز از سیرجان به تهران هستیم که امید است در سال آینده توسعه یابد. معاون استاندار با اشاره به پتانسیل خوبی که در زمینه فعالیت خیرین در شهرستان سیرجان وجود دارد گفت: بالغ بر ۳۸ پروژه خیر ساز در سال جاری در سطح شهرستان در دست اجراست که نشان میدهد در این زمینه بستر خوبی فراهم است و بایستی از ظرفیت و توان خیرین به نحو احسن و در راستای توسعه شهرستان استفاده کرد.

وی افزود: سال ۹۷ فشار اقتصادی بسیاری را تحمل کردیم اما معتقدیم که سال ۹۸ سال بهتری از نظر اوضاع اقتصادی خواهد بود؛ چراکه دشمن تمام تلاش خود را در سال ۹۷ برای تضعیف نظام به کار گرفت اما خوشبختانه موفق نشد. منتظر هستیم رهبر معظم انقلاب شعار سال جدید را اعلام نمایند تا بر اساس آن استراتژی سال آینده را برنامه ریزی کنیم. در کنار شما خواهیم بود تا بتوانیم کارهای جهادی و تاثیر گذار در شهرستان انجام دهیم.

مکی آبادی تاکید کرد: مدیر باید مقتدر و و متواضع باشد . اقتداری که با تواضع همراه نباشد منجر به ضعف و شکست خواهد بود. بایستی تمام تلاش خود را بکار بگیرید تا در آستانه سال جدید پذیرای مهمانان نوروزی باشیم و خدمات خوبی به آنها ارائه دهیم.

حاج آقا حیدری نسب امام جمعه موقت شهرستان سیرجان نیز به دو نکته اشاره کرد و گفت: به شما می گویند مسئولان شهر ، و مسئول کسی است که باید جواب بدهد. هم در دنیا و هم در آخرت . یا باید پست خود را به کسی که توانایی دارد واگذار کنید یا سیاست خود را نشان دهید و کار کنید. حضرت علی ترازو و میزان عدالت است، باید به او اقتدا کرد و نگهبان بیت المال بود.

وی در نکته دوم خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش است به همه بگوید این نظام و اسلام کارآیی ندارد. اثبات غلط بودن حرف دشمن را ما مسئولان باید انجام دهیم و اگر کوتاهی کنیم بایستی فردای قیامت جوابگوی امام راحل ، شهدا و ائمه اطهار باشیم.

در ادامه این جلسه از مدیران اداراتی که در طول سال در اقامه نماز وحدت همت گمارده و در این عرصه فعال بودند تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.