×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مشارکت گل گهر در ساخت بیمارستان فوق تخصصی در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از بیمارستان ۲۱۶ تختخوابی سیرجان اظهار داشت: این بیمارستان تا دی ماه امسال به اتمام می‌رسد و تجهیزات بیمارستان نیز تا بهمن ماه نصب و برای خدمت به مردم آماده می‌شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اعطای مجوز ساخت بیمارستان فوق تخصصی به مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر خبر داد و گفت: در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی گل‌گهر، امید است این بیمارستان نیز با توجه به منابع ملی صنعت و معدن به ثمر برسد و به زودی ساخته شود.

قاضی‌زاده هاشمی در مورد دانشکده پزشکی سیرجان عنوان کرد: این دانشکده مصوبه شورای گسترش دارد و ابلاغ شده است، دانشکده پزشکی سیرجان امسال دانشجو می‌گیرد و باید به فکر تجهیز و تکمیل آن بود که ما حمایت می‌کنیم و کارهایی که باید در مورد دانشکده انجام شود را می‌پذیریم.

وزیر بهداشت پس از بازدید از بیمارستان در حال احداث سیرجان در جمع پرستاران و مسؤولان درمانی و بهداشتی سیرجان شغل پزشکی و پرستاری و مجموعه درمانی را در هر زمانی مورد توجه مردم عنوان کرد و گفت: ناله و دعای مظلومان و مستمندان در حق این مجموعه مستجاب می‌شود.

لازم بذکر است قاضی‌زاده هاشمی با میترا شهبا دختر ۲۰ ساله سیرجانی که دچار بیماری پوستی پروانه‌ای است ملاقات و برای درمان وی نیز دستور به همکاری داد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.