×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
مطمئنم یک تیم قدرتمند روانه لیگ برتر کردم/از یارگیری ‌راضی هستم‌

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر”وینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران گفت : گل گهر برای اولین بار به لیگ برتر صعود می کند و این یک دستاورد بزرگ برای شرکت گل گهر و شهر سیرجان است و ما نباید فراموش کنیم که گل گهر سیرجان نه تنها نماینده سیرجان بلکه استان کرمان و حتی نماینده جنوب شرق کشور و چند استان است و نیازمند این است که همه به این دستاورد احترام بگذارند.

وی در خصوص بازی با تیم نساجی مازندران گفت : نساجی یک سال سابقه بیشتری در لیگ برتر دارد و قطعا یک مزیت برای این تیم به حساب می آید و فراموش نکنیم که پشت این تیم تماشاگران بسیار خوب و متعصب وجود دارد.

بگوویچ افزود :‌ ما به تیم نساجی مازندران احترام می گذاریم (و فردا) یک بازی سفت و محکم از دو تیم انتظار دارم.

سرمربی تیم نساجی مازندران در این نشست گفت : تیم گل گهر یک تیم شایسته در فوتبال کشور ما است که ساختار خوبی دارد و یک باشگاه حرفه ای است و پله های ترقی را یکی یکی طی کرده است.

محمد رضا مهاجری افزود : خوشحالم تیمی از این منطقه به لیگ برتر صعود کرده است و امیدوارم تیم گل گهر به آنچه که شایسته اش است برسد و بتواند شادی را به خانه های سیرجانی ها ببرد.

سرمربی نساجی مازندران درباره بازی مقابل گل گهر گفت : ما خوشحالیم که اولین تیم لیگ برتری هستیم که به سیرجان آمده ایم و این در تاریخ ثبت می شود که نساجی به عنوان اولین تیم لیگ برتری به سیرجان آمده است.

وی افزود : ما بایم تیم منسجم بازی داریم و گل گهر یک تیم خوب و شایسته ای است و این بازی به مراتب سخت تر از بازی با استقلال،پرسپولیس یا تراکتورسازی است.

مهاجری در خصوص آمادگی تیمش گفت : ما در فرصتی که داشته ایم تمرینات خوبی را برگزار کردیم و به رغم همه مشکلاتی که داشتیم بچه هایمان انگیزه لازم را دارند و ما هرچه جلوتر آمده ایم شرایط فنی تیم بهتر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.