×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
معلم بازنشسته مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان شد

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” در پی تغییر و تحولات در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در دولت تدبیر و امید؛ شاهد انتصاب یک معلم بازنشسته در پست مدیر عاملی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان هستیم.

نصرت الله ضیاشهابی معلم بازنشسته اداره آموزش و پرورش سیرجان که مدتی نیز مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان را بر عهده داشته است در انتصابی دور از ذهن بعنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان انتخاب شد.

منطقه ویژه اقتصادی سیرجان که یکی از بنگاه های اقتصادی جنوب کشور محسوب می شود در طی چند سال گذشته بسیاری از واحدهای اقتصادی آن نیمه فعال و یا تعطیل شده اند و سایه سنگین ناشی از رکود ضربه سنگینی بر پیکره اقتصادی این منطقه وارد کرده است.

انتظار می رفت تا با انتصاب یک مدیری که تخصص و جایگاه آن با اقتصاد همخوانی داشته باشد، توسعه و رونق اقتصادی مثل گذشته به این منطقه بازگردد؛ اما در یک انتصاب عجیب و به دور از ذهن مدیری که تخصص و جایگاه آن با اقتصاد تناقض دارد؛ مدیریت یک بنگاه اقتصادی را عهده دار شد.

اگر بشود از روش انتصاب که ناشی از فشارهای سیاسی بوده است گذشت؛ اما از انتصاب های سطحی و غیر معقول نمی توان به راحتی عبور کرد. اگر گوشه ای نگاه برای توسعه اقتصادی شهرستان داشتیم؛ به سادگی از این موضوع عبور نمی کردیم و راهی برای برون رفت از فضای موجود پیدا می کردیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.