×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
ملت ایران اجازه نمی‌دهد فتنه‌های جدیدی شکل بگیرد/ ۹ دی نماد حضور مردم در صحنه است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از دانا،آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به نزدیک شدن یوم‌الله ۹ دی اظهار داشت: جمهوری اسلامی نظام خدامحور و مردم‌گرا است و با پشتیبانی و حضور مردم در صحنه پیش رفته است و تمامی توطئه‌های داخلی و خارجی با حضور مردم در صحنه خنثی‌شده است.

وی ۹ دی را نماد حضور مردم در صحنه و اعتقاد آن‌ها به نظام اسلامی دانست و افزود: اکثریت مردم ما استقلال و پیشرفت کشور را می‌خواهند و با اعتقاد کاملی ه به قانون اساسی دارند اجازه نمی‌دهند به نظام آسیبی برسد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم ما پای ولایت‌فقیه و آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند و در روزهای سخت و روزهای که انقلاب به حضور مردم نیاز دارند مردم پای صحنه دفاع از انقلاب می‌ایستند.

وی ادامه داد: برای ملت فرقی نمی‌کند چه در ۲۲ بهمن، چه در روز قدس و چه در انتخابات همواره حاضر بوده و از آرمان‌های نظام دفاع می‌کنند.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: ۹ دی نشان داد که اگر دشمن دنبال فتنه است و دنبال بر هم زدن آرامش ملت است، با پاسخ قاطعانه مردم مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، فرصت انتخابات را فرصت بزرگی عنوان برای پیشرفت عنوان کرد و گفت: اگر دشمن بخواهد در این زمان توطئه‌های خود را عملی کند همین مردم که با شورونشاط در انتخابات رأی می‌دهند از نهادهایی که حافظ رأی مردم هستند حمایت می‌کنند و خود مردم هم به صورت خودجوش در مقابل فتنه گران می‌ایستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.