×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
منصور مکی آبادی فرماندار سیرجان شد

به گزارش خبرنگار سیاسی “سیرجان خبر” ، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سیرجان روز چهارشنبه با حضور مسئولین شهرستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار در محل سالن اجتماعات  پردیس دانشگاه آزاد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه سیرجان گفت: مسئولان باید وحدت خود را حفظ کنند تا بتوانیم یک نظام مدیریتی جامع بوجود آوریم، وی همچنین ضمن گرامیداشت ماه رجب و فضیلت این ماه گرامی عنوان کرد: مسئولین بیشتر از مردم عادی در پیشگاه خداوند باید حساب پس دهند پس لازم است که دراین ماه از کاستی های مدیریتی خود طلب آمرزش کنند ما مسئولین وقتی برای حسابرسی اعمال می رویم به ما خوش آمد و بفرما نمی گویند آنجا باید حساب اعمال خود را پس بدهیم.

محمدعلی نوحیدی فرماندار اسبق سیرجان در تشریح فعالیت خود گفت: در دوران چهارساله خدمت بنده در شهرستان سیرجان با پیگیری خط لوله گلستان به جرعت می توان گفت ۹۵درصد مردم شهرستان سیرجان ازنعمت بزرگ گاز بهره مندشدند. اشاره کرد

وی تبدیل دانشکده صنعتی به دانشگاه، راه اندازی شرکت های همیاری دهیاران، راه اندازی واحد گندله و فولاد و راه اندازی سالن های مختلف ورزشی را از جمله اقدامات مهم دوران مدیریتی خود برشمرد.

رضا اسدی؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اظهار داشت: سال ۱۳۹۲ از سوی رهبر معظم انقلاب، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد در این سال حماسه سیاسی با عنایات رهبری ومدیریت مردم و مسئولان به خوبی انجام پذیرفت اما مسئله اقتصادی آن طور که می بایست انجام شود مدیریت نشد.

 منصور مکی آبادی در ادامه این مراسم گفت: خداوند را شاکرم پس از شانزده سال خدمت به مردم کشورم اکنون برای خدمت به مردم شهرم به سمت فرمانداری سیرجان منصوب می شوم و در همین راستا تلاش خواهیم کرد که سیاست های کلی نظام و فرمایشات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

به گزارش“سیرجان خبر”، در پایان این مراسم از خدمات محمدعلی توحیدی در مدت ۵۲ ماه فرمانداری سیرجان و سهراب بهاء الدینی سرپرست این فرمانداری تجلیل و منصور مکی آبادی به عنوان فرماندار ویژه سیرجان معرفی شد.

لازم به ذکر است، توحیدی هم اکنون فرماندار کرمان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.