×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان قدیمی‌ترین منطقه احداث شده در کشور است

به گزارش “سیرجان خبر” رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تعیین فرصت دو هفته‌ای به منظور حل مشکلات بین یک واحد تولیدی و اداره کل محیط زیست، گفت: برنامه ریزی شده که همزمان با این اقدام، ضمن ورود ماشین آلات خط دوم این کارخانه، شاهد توسعه این واحد تولیدی و ارز آور باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از کارخانه کاشی و سرامیک یاس سنگ پاریز در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با اشاره به این مطلب که شهرستان سیرجان از شهرستانهای مهم و صنعتی استان کرمان به شمار می رود، افزود: این شهرستان در مسیر ترانزیتی استانهای کرمان، بندرعباس، تهران و فارس قرار دارد و به همین دلیل حدود ۳۰ سال قبل در شهرستان سیرجان منطقه ویژه اقتصادی پیش‌بینی و احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۶۰ واحد تولیدی در این منطقه ویژه مشغول کار هستند و ۴ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین در اختیار این منطقه قرار گرفته است.
وی یادآور شد: منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان قدیمی‌ترین منطقه احداث شده در کشور است که ظرفیت بسیار خوبی را برای شهرستان سیرجان به وجود آورده است.
وی با اشاره به این مطلب که فلسفه وجود مناطق آزاد منطقه ویژه اقتصادی و مناطق ازاد جذب سرمایه گذاری خارجی و استفاده از ان در مسیر تولید و اشتغال است، تاکید کرد: پس از اطلاع از مشکلات یک واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، پیگیری و رفع مشکل این کارخانه در دستور کار قرار گرفت زیرا این واحد زمان تولید محصولات بی نظیر، با سرمایه گذاری خارجی داد شده ارزآوری ویژه‌ای برای استان و کشور دارد.

خبرنگار:محمدصادق ایران نژاد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.