×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
مهلت جشنواره‌ی «رسانه، نظم و امنیت عمومی» استان تمدید شد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” سرهنگ علی‌رضا پریور گفت: به منظور افزایش احساس امنیت اجتماعی، فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد تا در چارچوب مأموریت‌های خود، جشنواره‌ای تحت عنوان «رسانه و نظم و امنیت عمومی» با هم‌کاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه‌ی قلم و اندیشه در سطح استانی برگزار کند.

وی اهداف این جشنواره را «تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی»، «بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها» و «تقویت سهم رسانه‌ها در پیش‌گیری اجتماعی» برشمرد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره‌ی «رسانه، نظم و امنیت عمومی،»  ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ‌دادها»، «ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی»، «کنش‌وری رسانه‌ها در حیطه‌ی ترویج قانون‌گرایی و نظم‌پذیری» را از موضوعات و محورهای این جشنواره دانست.

وی اضافه کرد: «ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی»، «سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم،» «قانون‌گرایی و خودمراقبتی در مقابل جرایم و آسیب‌های اجتماعی» ، «نقش مردم در پیش‌گیری از سرقت» و «ترافیک و نظم اجتماعی» از دیگر محورها و موضوعات این جشنواره است.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در بخش‌های «خبر»، «تیتر»، «عکس»، «مصاحبه» و «گزارش خبری و غیر خبری» که در رسانه‌های مکتوب شامل روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و گاهنامه‌ها و مجازی شامل خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی منتشر شده‌اند را به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: تمام روزنامه‌نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، مصاحبه‌گران و گزارشگران و دانشجویان حوزه‌ی رسانه می‌توانند آثار منتشرشده‌ی خود ویژه‌ی استان را در بازه‌ی زمانی دو ساله (۱۵ آذرماه ۹۱ تا ۱۵آذر ماه ۹۳) را به آدرس دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند که با توجه به استقبال اصحاب رسانه، مهلت ارسال تا۳۰ دی‌ماه سال‌جاری اعلام شد.

دبیر اجرایی جشنواره ادامه داد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله‌ی زمانی اعلام شده در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند، منتشر و یا به چاپ رسیده باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به سایت http://www.festival.police.ir مراجعه کرده و یا با تلفن‌های ۲۱۸۲۲۹۴-۲۱۸۲۵۳۴ – ۰۳۴ تماس بگیرند.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، به آدرس kerman.social@police.ir ایمیل و یا به دبیرخانه‌ی جشنواره به آدرس کرمان، بولوار شهید صدوقی، ستاد فرماندهی انتظامی استان ، ساختمان امام حسین(علیه‌السلام)، طبقه‌ی اول، معاونت اجتماعی، اداره‌ی اطلاع‌رسانی ارسال کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.