×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر” مردی به صورت عجیب و در حال درازکش در سیرجان موتورسیکلت می‌راند، علیرضا مظفری در حال درازکش با موتورسیکلت کیلومترها می‌راند و در ترافیک هم مهارت کنترل وسیله نقلیه خود را دارد.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۷۶ تعمیرگاه موتورسیکلت دارم و علاقه‌ام به موتورسیکلت و رانندگی موتور زیاد شد تا اینکه پس از تمرین‌های مستمر چندین ساله هم اکنون قادر هستم به صورت درازکش روی موتورسیکلت رانندگی کنم و با پا این وسیله نقلیه را کنترل و هدایت کرده و در جاده و شهر کیلومترها اینگونه رانندگی کنم.

مظفری با اشاره به تبحر، زبردستی و شیرین‌کاری‌اش بیان داشت: به جوانان و دیگران هم توصیه می‌کنم، مبادا این تمرین را داشته باشند، برای اینکه بسیار خطرناک و منجر به مرگ می‌شود و من هم این خطر را با وجود تمرین‌های ۱۰ ساله پذیرفتم و خدا کمکم می‌کند و خواهشم این است، هیچ فردی دنبال این تمرین و شیرین‌کاری نرود.

وی عنوان کرد: با توجه به تجربه و توانم در این شیوه موتورسواری مردم بعد از همراهی من را تشویق می‌کنند و من را دوست دارند.

یکی از مسافرانی که در مسیر جاده کرمان به سیرجان وی را در حال رانندگی با موتورسیکلت دیده است گفت: ما ابتدا می‌ترسیدیم که اتفاقی برایش بیفتد و تعقیبش کردیم و پس از طی چند کیلومتر مسیر همراه وی متعجب شدیم و فهمیدیم که یک شگرد و ممارست ویژه و تعجب‌آور دارد و بسیار برای هر بیننده جالب است.

منبع:فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.