×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
مکتب فاطمی نابود‌کننده ظلم جهانی و مستکبران است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با محکومیت قاطعانه تایید حکم اعدام آیت‌الله نمر توسط آل سعود اظهار داشت: این حکم عواقب بدی را برای این رژیم رقم می‌زند.

وی بیان کرد: این حکم و اقدام غیرانسانی آل‌سعود به نفرت وجدان‌های بشری منجر می‌شود و از سازمان بین‌الملل و مسئول حقوق بشر تقاضا داریم در برابر این حکم ساکت ننشینند و از اجرای آن جلوگیری و اقدام عملی کنند.

امام جمعه سیرجان از دولت نیز خواست با جدیت و رایزنی و تمام توان خود از اجرایی شدن حکم اعدام شیخ نمر جلوگیری کند و برای آزادی این عالم وارسته دستگاه دیپلماسی از پای ننشیند.

وی با تبریک عملیات موفقیت‌آمیز ارتش عراق در آزادسازی تکریت عراق از چنگال داعشی‌ها گفت: بیش از یک‌هزار داعشی در این عملیات به هلاکت رسیدند و حضور مردم عراق در صحنه مبارزه با تروریست موجب می‌شود که به‌زودی عراق به‌طور کامل از وجود تروریست‌ها پاک شود.

حسینی گفت: امروز تروریست‌ها مستاصل شدند و قدرت‌هایی که با هدف کشورگشایی و تغییر جغرافیایی منطقه به تربیت تروریست و سازماندهی داعش پرداختند باید بدانند مردم منطقه که قدرت اصلی در دست آنها است پذیرای هیچ گروه تروریستی نیستند.

وی اظهارات نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب قدس را در مجلس آمریکا نشان از ضعف و درماندگی این رژیم در برابر مسلمانان و مردم منطقه عنوان کرد و افزود: صهیونیسم اضمحلال خود را خوب درک کرده و حرف‌های پوچ و بی‌معنی که هیچ‌کس آن‌ها را قبول ندارد نشان از حماقت و نادانی سران این رژیم است.

خطیب جمعه سیرجان هفته احسان و نیکوکاری را فرصت خوبی برای دستگیری از مستمندان و کودکان فقیر عنوان کرد و از خیران و متمکنان خواست با توجه به آستانه سال نو و بر اساس دستور اسلام از فقرا و مستمندان دستگیری و حمایت کنند.

امام جمعه سیرجان روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را نیز فرصتی برای احیای طبیعت دانست و گفت: مناسبت‌ها یادآوری است تا بتوان حرکتی به سوی جلو و پیشرفت در آن موضوع داشت و منابع طبیعی یکی از حیاتی‌ترین مسائلی است که اگر به آن توجه نشود همه مردم ضرر می‌کنند.

حسینی اضافه کرد: مسئولان نیز به فکر نگهداری و احیای محیط زیست باشند و خشکسالی‌ها موجب نشود به نسل آینده بیابان تحویل دهیم و برنامه‌ریزی امروز ما و اقدام عملی در مورد حفظ منابع طبیعی آینده سلامت محیط زیست را در پی دارد.

وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه، مکتب فاطمی را نابود‌کننده ظلم جهانی و مستکبران اعلام و اظهار کرد: همه فشارها و تحریم‌ها و مبارزه با آگاهی فرهنگی توسط ایادی استکبار به دلیل پایایی و ظلم‌ستیزی این مکتب است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.