×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
نارضایتی نسبی مردم

خبرنگار ما از ساعات اولیه شروع فرایند ثبت نام یارانه نقدی در سطح شهر حضور یافت و با مردم حاضر به گفت وگو پرداخت که در ادامه شرح این گزارش را مشاهده کنید.

یکی از شهروندان در خصوص ارائه خدمات ثبت نام یارانه به خبرنگار “سیرجان خبر” ، گفت: از ساعت ۷ صبح در صف های طولانی نشسته ام اما سایت یارانه باز نمی شود و در اوایل کار که سایت بالا آمد مسئولان کافی نت از خویشاوندان خود بدون نوبت ثبت نام بعمل آوردند

همشهری دیگری گفت: ان شاالله ثبت نام و دریافت یارانه ها هم مثل توزیع سبد کالا که به همه اقشار مردم واگذار نشد و موجب نارضایتی مردم شد با مشکلات گذشته روبرو نشود و یارانه نقدی به اقشار کم درآمد جامعه تعلق گیرد.

یکی از حاضرین که شخص جوانی بود اظهار داشت: شاید یک درصد از مردم انصراف دهند که خود دولتمردان باشند اما دولت می بایست همین شیوه را ادامه دهد و یک درصد هزینه ای نیست که برای کار عمرانی هزینه شود.

به گزارش “سیرجان خبر”، در حال حاضر نرخ ثبت نام کافی نت ها در شهر سیرجان از ۲۵۰۰۰ ریال  تا ۳۵۰۰۰ ریال می باشد و به ازای هر برگ فرم خود اظهاری مبلغ ۲۵۰۰ ریال دریافت می گردد. بعضی از کافی نت ها نیز شیوه جدیدی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در پیش گرفته اند که اقدام به پخش فرم بین مردم کرده و پس از پرکردن در لیست نوبت دهی قرار می دهند.

همچنین به گزارش خبرنگاران ما از بخش های مختلف شهرستان، در روستاهایی که پست بانک و دفتر خدمات ارتباطی وجود ندارد بخشداری یا شورای اسلامی روستا فرم های خود اظهاری را درب منازل پر کرده و اطلاعات متقاضیان را درسطح شهر را ثبت می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.