×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
نامه رهبری به جوانان غربی سرآغاز انقلاب معنوی درجهان خواهد بود

علی سلیمی دریابیگی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با توهینی که نسبت به پیامبر(ص)صورت گرفت پاسخ مهمی دادند و درآن نامه جوانان کشورهای غربی رامورد خطاب قراردادند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت:این پیام برخلاف تلاش برخی رسانه ها برای سیاسی جلوه دادن آن،اصلا سیاسی نبود و تلاش برای دعوت دیگر ادیان به اسلام نبود،بلکه نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، یک تذکر بود.

سلیمی افزود:جریان استکبار سعی دارد بایک سناریوی ساختگی در رابطه با دین مبین اسلام، چهره خشنی را ازاین دین به نمایش بگذارد و نشان دهد که اسلام نمی تواند گفتمان حاکم دردنیا باشد، بنابراین رهبرمعظم انقلاب اسلامی همانند بسیاری تصمیمات بزرگشان دراین مورد هم دست به اقدامی به موقع وشایسته زدند و با ارسال نامه به جوانان غربی جهانیان را متوجه اصل اسلام ناب محمدی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان ادامه داد: در این شرایط حساس مقام معظم رهبری از جوانان غربی خواستند که دین اسلام را براساس منابع اصلی اسلام که شامل قرآن، زندگی پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت (ع) است بشناسند چرا که درشرایط کنونی مسیرانتخاب شده برای جوانان غربی نقطه ای نگران کننده برای آنان است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: دراین پیام به جوانان تاکید شده به رسانه‌ها و پیام‌های دروغ درباره اسلام گوش ندهند و به سراغ منابع اصلی اسلام و سیره پیامبر (ص) بروند.

وی در پایان عنوان کرد: نشر این نامه مهم وظیفه همه ما جوانان است تا این پیام به گوش همه دنیا برسد چرا که این نامه سرآغاز انقلاب معنوی درجهان خواهدبود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.