×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
نامه رهبری به جوانان اروپایی یک حرکت جهانی برای ترویج اسلام است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حضرت حجت الاسلام سید احمد حسینی نماینده ادوار گذشته مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در جشن انقلاب در سیرجان گفت:ما باید تا آخرین قطره خون خود از اسلام دفاع کنیم و به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) بسپاریم.

وی بیان کرد: افرادی هستند که با این انقلاب تا آخر نماندند و از قطار انقلاب پیاده شدند اما ما باید در رکاب رهبری باشیم و دشمن را بشناسیم تا بتوانیم از انقلاب پاسداری کنیم.

حسینی اظهار داشت:امروز انقلاب اسلامی ایران تا قلب آمریکا و اروپا پیش رفته است و انقلاب هایی که در کشور های جهان رخ داده برگرفته از حرکت جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده اسبق مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با نوشتن نامه به جوانان غربی یک حرکت جهانی را برای ترویج اسلام گرایی زده است و با ارسال این نامه به جوانان اروپایی توطئه تخریب چهره اسلام را خنثی ساخته است.

سید احمد حسینی ادامه داد: رهبری معظم در این نامه جوانان اروپایی را به تحقیق و پژوهش در مورد دین مبین اسلام دعوت کرده است و بر این نکته تاکید کرده که نباید اسلام را از اینترنت و شبکه های تلویزیونی شناخت بلکه باید در خصوص آن تحقیق و پژوهش کرد.

این روحانی مبارز انقلابی اذعان داشت:همه دنیا در بحران اعتقادی قرار گرفته و دشمن هم خود را در مقابل اسلام قرار داده تا آن را کمرنگ کند و جوامع اسلامی را به جان هم بیاندازند تا منافع خود را بدست بیاورند.

حسینی انقلاب اسلامی ایران را به تعصی از انقلاب امام حسین(ع) خواند و افزود: امام خمینی (ره) در آن سال های خفقان نه ارتش و سپاه داشت و نه بسیج بلکه مردم و روحانیت پشتیبان وی بودند و همین وعده هم در قرآن آمده است که خداوند فرموده ما انبیاء و رسولان خود را کمک خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.