×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
نام‌نویسی اولویت‌های جدید حج تمتع تا ۲۰ بهمن ۸۴

به گزارش“سیرجان خبر” روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وجود ظرفیت خالی محدود موجود در کاروان‌های حج ۹۳، دفاتر حج و زیارت استان‌ها در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج استان مربوطه از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه هشتم اسفند ۱۳۹۲  می‌توانند به صورت روز شمار از  دارندگان اسناد حج تمتع ثبت‌نامی از تاریخ یازدهم بهمن ۸۴ تا ۲۰ بهمن ۱۳۸۴ برای نام‌نویسی در کاروان‌ها دعوت بعمل آورند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، متقاضیان واجد شرایط علاوه بر مراجعه حضوری به کاروان‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه http://haj93.haj.ir از ظرفیت‌های خالی و فهرست کاروان‌های حج ۹۳ مطلع شده و برای نام‌نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت تأکید کرد : از آنجایی که این فراخوان فقط به منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها است به محض تکمیل ظرفیت گروه‌ها، امر ثبت نام نیز متوقف خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: پذیرش اولویت‌های جدید حج تمتع تنها در کاروان‌های حج استان مربوطه امکان‌پذیر است.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت ظرفیت کاروان‌های حج ۹۳ حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه سال‌جاری تکمیل خواهد شد و پس از آن مراحل بعدی عملیاتی و اجرایی برای سفر زائران انجام خواهدگرفت.

شایان ذکر است ثبت نام در کاروان‌های حج ۹۳ حدود سه ماه زودتر از سال‌های گذشته آغاز شده است و بر این اساس فرصت بیشتری برای آموزش زائران و برنامه‌ریزی برای سفر آنها وجود خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.