×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ناویان نمونه نیروی دریایی سیرجان تجلیل شدند

به گزارش “سیرجان خبر”طی مراسمی که صبح امروز در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد، مراسم تحلیف و پایان دوره آموزش گردان حمزه سیدالشهداء این مرکز آموزش نیروی دریایی کشور برگزار شد.

فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در این آیین گفت: بدنه اصلی نیروی دریایی را در حوزه انسانی کارکنان وظیفه تشکیل می‌دهند، تربیت و آموزش کارکنان وظیفه را که به صورت مشمول وارد این مرکز می‌شوند برعهده داریم.

دریادار دوم ستاد مهدی شعبان‌زاده افزود: امروزه نیروی دریایی راهبردی مدافع منافع جمهوری اسلامی در هر نقطه از دریا است و هرجا نیاز به حضور نیروهای دریایی باشد ماموریت خود را انجام می‌دهیم و امروزه آبهای آزاد هم می‌تواند حوزه ماموریت‌های دفاعی ما باشد.

وی افزود: ضمن آموزش‌های لازم و تکمیلی و همچنین رشد جسمانی، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نیز در این مرکز جوانانی متدین، شجاع و مقتدر برای دفاع از کشور و مرزهای آبی داریم و تمرین با سلاح ایمان نیز که برنده‌ترین سلاح در مقابل دشمنان استکباری است از برنامه‌های این مرکز بزرگ آموزش نیروی دریایی است.

سرپرست فرمانداری سیرجان نیز اقتدار نیروهای مسلح را موجب شکست دشمنان در توطئه‌های متعدد عنوان کرد و گفت: تربیت جوانانی ورزیده و مسلح به سلاح ایمان در کنار اقتدار نظامی از عوامل اقتدار و قدرت نظام اسلامی و ملت ایران است.

محمد محمودآبادی افزود: ملتی که با از خود گذشتگی و جوانان برومند هشت سال در برابر دشمنان ایستادگی کرد و پیروز شد همین ملت و جوانان امروز هم اقتدار و قدرت بیشتری برای حفظ نظام و کشور خود دارند.

در پایان این مراسم ناویان با سوگند و اخذ درجه سردوشی آماده برای ماموریت‌های محوله شدند و از ناویان و دانشجویان وظیفه و همچنین خانواده شهدای دریایی سیرجان تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.