×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
نشست نمایندگان با رئیس جمهور نشانه اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران است/ اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید داخل رونق بیشتری پیدا می کند

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان گفت: نشست نمایندگان مجلس با رئیس جمهوری نشانه اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری، رئیس جمهوری ، هیات دولت و قوای سه گانه پشتیبان و کمک کار یکدیگر هستند.
وی ادامه داد: اقدامات خوب مانند افزایش صادرات و کاهش واردات باید ادامه یابد و به مردم اطلاع رسانی شود.
امام جمعه سیرجان گفت: رفع مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی از تعطیلی آنها جلوگیری می کند و اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید داخل رونق بیشتری پیدا می کند.
وی با تاکید بر رفع نقاط ضعف در عملکردهای گذشته و تقویت نقاط قوت افزود: زمینه فعالیت سالم اقتصادی فراهم و راه فساد هم در مسیر بسته شود تا بتوانیم به اقتصادی شکوفا و مستقل برسیم.
خطیب جمعه سیرجان ضمن تبریک عید غدیر، ولایت را اصل حاکمیت دینی در اسلام عنوان کرد و گفت: امروز مسلمانان نیز وظیفه حفظ اقتدار دین در حاکمیت اسلام محمدی را دارند.
امام جمعه سیرجان ولایت را در همه زمانها موجب اقتدار حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: در نظام اسلامی ما محور ولایت بوده و اقتدارمان را مقابل همه ابرقدرتها حفظ کرده است.
وی ادامه داد: اگر امروز هم بیانات و خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرایی و عملیاتی شود مشکلات کم می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.