×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
نفت ۱ – گل‌گهر ۲

 به گزارش “سیرجان خبر” در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در زمین خود میزبان گل گهر بود.

در ۴۵ دقیقه نخست بازی نفت و گل‌گهر یک بازی پرحادثه و جذاب از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد و چندین صحنه جدی به روی دروازه‌ها هم به وجود آمد که فقط یک گل به همراه داشت و تیم میهمان در دقیقه ۳ با شوت سعید صادقی به گل رسید. گل‌گهر سیرجان همچنین در دقیقه ۱۰ صاحب موقعیت تک‌به‌تک شد که با دخالت مدافع نفت به کرنر رفت و دوبار هم در دقایق ۳۲و ۳۷ مهاجمان تیم گل‌گهر دروازه میزبان را تهدید کردند اما در نواختن ضربات نهایی کم‌دقت بودند. سفیدپوشان نفت مسجدسلیمان نیز طی نیمه اول چند بار به دروازه گل‌گهر نزدیک شدند که مهم‌ترین آن‌ها شوت‌های دقایق ۲۰ و ۳۹ ساسان حسینی بود که توسط بشاگردی مهار شد.

در نیمه دوم باز هم یاران گل‌گهر سیرجان موفق به گلزنی شدند و سعید صادقی در دقیقه ۵۸ گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. نفتی‌ها که برای فرار از شکست خانگی تلاش می‌کردند، در دقیقه ۷۴ توسط فرید بهزادی کریمی اختلاف را به حداقل رساند و یکی از گل‌های خورده را پاسخ گفت. در ادامه بازی هم ضربه میرجوان به تیر دروازه گل‌گهر برخورد کرد و این بازی در نهایت با حساب ۲ بر یک به سود شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.