×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
نقص فنی تریلی هوو ۲۴ قربانی گرفت

tasadof howoبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،سرهنگ سلبی با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۷:۳۰ شب گذشته تصادف زنجیره ای بین ۵ دستگاه وسیله نقلیه در استان خراسان رضوی رخ داد.

به گفته این مقام مسئول انتظامی بر اثر این تصادف تریلی هوو و یک دستگاه سواری پراید از مسیر خود منحرف شده و با یک دستگاه اتوبوس بنز برخورد کرده است و در پی آن اتوبوس مسافر بری با دو دستگاه سواری پراید دیگر برخورد کرده است.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۳۰ جاده قوچان به درگز در استان خراسان رضوی رخ داد که در بررسی های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در این حادثه متاسفانه ۸ نفر از هموطنانمان کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت؛ کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بروز نقص فنی حادث در سیستم ترمز تریلی هوو اعلام کرده اند.

*امداد رسانی به حادثه دیدگان تصادف جاده ای

محمود مظفر در تشریح عملیات امداد رسانی جاده ای به حادثه دیدگان برخورد تریلر با اتوبوس و ۳ سواری در خراسان افزود: ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه روز جمعه برخورد یک دستگاه تریلر با اتوبوس و ۳ سواری در محور قوچان- درگز از طریق اورژانس به امداد و نجات اطلاع داده شد.

وی در ادامه با اشاره به ۴ تیم ۱۲ نفره امدادی با رساندن خود به صحنه ی تصادف توانستند ۱۵ نفر را با عملیات رها سازی نجات داده و ۲۵ مصدوم این حادثه را به نیروهای اورژانس برای انتقال به مراکز درگا تحویل داده شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات متاسفانه این حادثه ۵ کشته در صحنه تصادف داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.