×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
نمایندگان مجلس در حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی ضعیف عمل کردند/توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی هراس به دل دشمنان انداخته است

به گزارش”سیرجان خبر”امام جمعه شهرستان سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: پیروزی های حاصل شده اعم از آزاد سازی خرمشهر ، پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس ، خنثی کردن تحریم و تهدید دشمنان و همه اینها نتیجه مقاومت و ایستادگی است که نباید لحظه ای از آن غافل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر پس از ۵۷۸ روز گفت : ماه خرداد روزهای به یاد ماندنی درمقاومت ملت ایران است و ۴ خرداد هم روز دزفول پایدار است که با ۱۷۶ موشک ، ۳۳۱ راکت ، ۲۵۰۰ گلوله توپ و ۲۶۱۰ شهید ایستاد و مقاومت کرد و در تاریخ جاودانه شد.

خطیب جمعه سیرجان بر توان موشکی جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت : در زمان جنگ تحمیلی دشمن بی رحم ملت ایران با سلاح های متفاوت و بمباران های موشکی از هیچ ظلمی کوتاهی نکرد و اگر امروز هم توان موشکی نداشتیم قطعا هیچ کوتاهی بر حمله به خاک و مرزهای ما نمی کردند و این توان دفاعی و موشکی است که هراس بر حاکمیت دشمنان نظام اسلامی انداخته است پس باید بر این توان افزود.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد وافزود : بهره گیری از فیوضات ماه رمضان ، بر طرف کردن کوتاهی ها و ناتوانی ها در مسئولین ، به جریان انداختن توان انقلابی و مطالبه گری ، لزوم توجه به نسل جوان و زیرسازی و آماده سازی برای دولتی مقتدر و جوان ، حرکت به سمت جامعه اسلامی و پیشرفت های اسلامی ، امید به آینده و توجه جدی به اهداف دشمن و دشمن شناسی از نکات مهم سخنان اخیر رهبری نظام است که ضرورت توجه و عملیاتی شدن را دارد.

امام جمعه سیرجان هفتم خرداد سال ۵۹ تشکیل اولین دوره مجلس شورای اسلامی راعنوان کرد و گفت : نمایندگان وظایف خطیری بر عهده دارند و لازم است قوانینی را بگذرانند که برای رفع مشکلات مردم کارساز باشد و امروزجلوگیری از گرانی اجناس و همچنین مقابله با افزایش قیمت مسکن و توجه به سبک زندگی اسلامی نه سبک زندگی غربی یک ضرورت است .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود : مجلسیان در حمایت از تولید ملی و رونق تولید ضعیف عمل کردند در برجام هم خوب عمل نشد و با وقت زمانی ۲۰ دقیقه به تصویب رسید اما حمایت از سپاه پاسداران حرکت خوب آنان بود لذا تا فرصت باقی است مصوبات به جا و لازم را ارائه داده و تصویب کنید.

خطیب جمعه سیرجان به بهره بردن از فیوضات و برکات شب های قدر تاکید کرد و با تسلیت شهادت حضرت امام علی علیه السلام گفت : در شب های قدر باید شروع زندگی جدید آن هم رهایی از بندگی شیطان باشد و در عزای شهادت امام و مولامان حضوری پررنگ و پرشور داشته باشیم.

وی بر سیره زندگی حضرت علی علیه السلام تاکید کرد و زندگی و رفتارآن حضرت را الگوی خوب و مناسب برای مسئولین و همه قشرهای مختلف مردم دانست ودر خطبه اول هم به مبحث عظمت خداوند در خلقت آسمانها پرداخت و گفت : غفلت از خداوند انسان را از مسیر عبودیت پروردگاردور می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.