×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
نگاهی متفاوت به آن چه که در پلی آف لیگ برتر گذشت+تصاویر

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از بوتیا،روز گذشته یکی از تلخ ترین اتفاق لیگ ایران رخ داد. در حالی که ساعت ورزشگاه شهید باهنر کرمان دقیقه ۷۸ بازی را نشان می داد بازی چهره زشتی به خود گرفت و هواداران مس با شکستن صندلی های ورزشگاه و به آتش کشیدن بنرهایی که در اطراف ورزشگاه نصب شده بود، فضایی بی سابقه را آفریدند.

اما چرا این اتفاقات افتاد؟ چرا زمانی که تیم مس کرمان به لیگ دسته اول سقوط کرد هیچ یک از این اتفاقات نیافتاد ولی در یک روز به ظاهر معمولی فوتبال بدترین پایان لیگ برتر رقم خورد؟

شاید بتوان علت این اتفاقات را در چند روز گذشته یافت و یا چند سال پیش. زمانی که تیم مس کرمان در رقابت های دسته دو حضور داشت یکی از تیم های خوزستانی در اقدامی غیر اخلاقی در زمان حضورش در کرمان یک تانکر آب با خود آورده بود تا از آب کرمان استفاده نکند! این رفتار موجب شد تا ذهنیت فوتبال دوستان کرمانی را نسبت به فوتبال خوزستان بسیار منفی کرد.

اما شاید این پس زمینه هیچ گاه رخ نمی نمود اگر فدراسیون فوتبال به جای دامن زدن به حواشی سعی در آرام کردن جو می نمود.

وقتی مقامات فدراسیون فوتبال قبل از بازی علنا از سقوط مس به لیگ دسته دو سخن می گویند. وقتی مقامات فدراسیون فوتبال از یک متهم تبانی به صورت اختصار نام می برند ولی بدون رعایت شان باشگاه مس از این باشگاه مردمی کرمان اسم می برند. آیا باید غیر از این باید تصور کرد؟

باشگاه مس کرمان که پیش از بازی برای حفظ آرامش سکوت کرده بود حالا باید فریاد بزند و علیه کسانی که موفقیت باشگاه مس و فوتبال کرمان را نمی خواهند به دادگاه شکایت کنند.

 

شکستن-صندلیآتش-زدن-بنرهای-ورزشگاهآتش-زدن-بنرهای-ورزشگاه-۲ هواداران-خشمگین-مس-کرمان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.