×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
هدف آمریکا نابودی و شکست نظام اسلامی ایران است/ احتکار کنندگان کالا در مسیر دشمن حرکت می کنند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام حسین حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفت: آمریکا هدفش نابودی و شکست نظام اسلامی ایران است و با هزینه های ۷ تریلیون دلاری هم تمامی راههای رسیدن به اهداف خود را طی کرده و امروز هم خود نمی داند دیگر به دنبال چیست لذا تحریم ها شکل جدیدی برای مقابله با ملت ایران نیست و ما با همدلی و بصیرت از این گردنه بحران هم عبور می کنیم و دشمن تبلیغ می کند جنگ می شود در صورتی که قدرت دفاع و بازدارندگی ما آنقدردر همه زمینه ها زیاد هست که وقوع جنگ خیلی بعید خواهد بود.
وی همچنین احتکار کنندگان کالاها را کسانی دانست که خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمن حرکت می کنند و از مردم هم خواست کالاهای ضروری را به میزان مصرف خریداری کنند تا د رعرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود و قیمت ها با این تعادل تنزل پیدا می کنند.
خطیب جمعه سیرجان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند بدانند این کشور دارای دولتی زورگو و متقلب است و با این زورگویی هیچ عاقلی حاضر نیست با آمریکا مذاکره کند.
وی در پایان گفت: مقام ولایت و رهبری فساد را به اژدهای هفت سر تعبیر کردند که در نظام اسلامی نباید باشد که باید از بروز آن جلوگیری کرد و امروز ضمن جلوگیری از قاچاق کالا باید تولید داخل حمایت جدی شود و نقدینگی ها به سمت تولید و کشاورزی هدایت شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.