×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
هدف دشمن نفوذ در انتخابات است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: همدلی، وحدت و بصیرت دشمنان ملت ایران را شکست داده و امروز لازم و ضروری است که کاندیداها از شایستگی و توانمندی خود بگویند.

وی افزود: کاندیداها از تخریب یکدیگر برای مطرح شدن بپرهیزند تا هم اتحاد حفظ شود و مردم بتوانند فرد اصلح را با کمال آرامش انتخاب کنند.

حسینی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با ائمه جمعه عنوان کرد: رهبری انتخابات را حق‌الناس اعلام فرمودند و ما وظیفه داریم این حق‌الناس را خوب بشناسیم و به آن توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح، رای مردم، کسانی که رای می‌آورند و مسئولیت را می‌پذیرند همه در حیطه حق‌الناس قرار می‌گیرند که اگر خوب ادا نشود، جبران ضرر آن مشکل است.

حسینی بر حضور حد‌اکثری مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس تاکید کرد و گفت‌: حضور حداکثری مردم موجب اعتبار نظام اسلامی و اقتدار در برابر دشمنانی است که به هیچ قانونی پایبند نیستند و ظلم آنها شامل منطقه و جهان است و برای ادامه ظلم و ستم خود قوانین بین‌المللی را هم زیر پا گذاشته‌اند.

خطیب جمعه سیرجان با محکوم کردن اعدام آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان عنوان کرد: این جنایت حکام سعودی با چراغ سبز آمریکا انجام شد و ما مطمئن هستیم به زودی دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را می‌گیرد.

حسینی جنایت بی‌شرمانه عربستان در اعدام آیت‌الله النمر به دلیل شکست عربستان در یمن، سوریه و عراق محکوم کرد و ابراز داشت: حاکمان سعودی دچار اشتباه بزرگی شدند چرا که علاوه بر شیعیان عربستان و مسلمانان جهان، آزادیخواهان دنیا هم علیه آل سعود تحریک شدند.

وی به سالروز ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ هم اشاره کرد و گفت‌: در این روز به هتک حرمت رژیم پهلوی به حضرت امام خمینی (ره)، مردم شهر قم در خانه آیت‌الله نوری تجمع کردند و مبارزه مردم با شاه و انقلاب به صورت علنی آغاز شد.

حسینی در خطبه اول با نقل حدیثی از امام سجاد (ع) بیان داشت: حضرت می‌فرمایند« در تعجبم از اینکه مردم از غذای مضر و مسموم پرهیز می‌کنند، اما از گناه و معصیت که ضررش بیشتر از غذای مضر است نمی‌پرهیزند».

وی به سبک زندگی اسلامی بر اساس نامه ۶۹ نهج‌البلاغه پرداخت و براستفاده از جان و مال برای ذخیره فردای قیامت و آخرت تاکید کرد و گفت‌: مواظب باشیم که امروز‌ که زنده‌ایم و اختیار داریم برای آخرت خود و سبک زندگی اسلامی تلاش کنیم که بعد از ما دیگران نمی‌توانند برایمان کار کنند.

نمازگزاران و مردم سیرجان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود و اعدام آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان حضوری گسترده داشتند و این مراسم از محل نماز جمعه حسینیه امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود» برگزار شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.