×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
هدیه ویژه شاهزاده سعودی برای قاتلان مردم یمن

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از فارس، شاهزاده ولید بن طلال به خلبان‌های سعودی که در عملیات موسوم به طوفان اراده حضور داشته‌اند و در بمباران شهرهای یمن مشارکت کرده‌اند خودرو هدیه می‌دهد.

براساس گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، شاهزاده میلیاردر سعودی در نظر دارد تا ۱۰۰ خودرو بنتلی به خلبان‌های عربستانی هدیه بدهد.

عربستان از نزدیک به یک ماه قبل حملات هوایی خود به یمن را آغاز کرده و با وجود اینکه دولت ریاض روز گذشته اعلام کرد که عملیات موسوم به طوفان اراده پایان یافته است بازهم در روز گذشته این حملات ادامه یافته است.

شاهزاده طلال در صفحه شخصی‌اش در توئیتر این خبر را اعلام کرد که بازتاب زیادی هم در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

ولید بن طلال شاهزاده مولتی میلیاردر سعودی که دارایی‌اش تا ۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود و بیست و ششمین فرد ثروتمند جهان به حساب می‌آید نوه عبدالعزیز موسس حکومت سعودی است و مادرش لبنانی الاصل است.

عربستان سعودی بامداد روز پنجشنبه ۶ فرودین(۷ آوریل) عملیاتی را با عنوان طوفان قاطع درپی پیشروی نیروهای ارتش و انصارالله در شهر عدن آغاز کرد و ۱۸۵ جنگنده در این حمله مشارکت کردند که ۱۰۰ فروند آن سعودی بودند.

در این حملات بیش از ۳ هزار نفر از مردم غیرنظامی یمن کشته و زخمی شدند و گزارش‌ها از بکارگیری سلاح‌های ممنوعه از جمله سلاح های شیمیایی و بمب‌های فسفری توسط عربستانی‌ها علیه مردم یمن حکایت داشت.

در حملات عربستان به یمن بیش از ۱۶۰ کودک کشته شدند و ده‌ها هزار یمنی وادار به ترک خانه و کاشانه خود شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.