×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
هراس اسرائیل از انتقام حزب الله به خاطر ترور اللقیس

teroro farmande hezbolahبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از العالم،”فارس صرفندی” خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر ابتدا دست داشتن خود در ترور شهید “عماد مغنیه” فرمانده ارشد حزب الله را نیز تکذیب می کرد اما پس از چند ماه به آن اذعان کرد، گفت: شبکه دوم رژیم اسراییل در گزارش خود با بیان اینکه – سازمان جاسوسی این رژیم “موساد” تاکنون چندین بار تلاش کرده بود تا حسان اللقیس را ترور کند و در یکی از این حملات، پسر اللقیس به جای پدرش به شهادت رسید- به صورت تلویحی به دست داشتن موساد در ترور شهید اللقیس اذعان کرد.
اما بلافاصله “ایگال پالمور” سخنگوی وزارت خارجه رژیم اسراییل دست داشتن در ترور حسان اللقیس را رد کرد و گفت: اسراییل ارتباطی با این ترور ندارد و این اتهام، واکنش طبیعی حزب الله است.
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را عامل مستقیم ترور حسان اللقیس از فرماندهان خود دانست و هشدار داد که تل‌ آویو باید تبعات این اقدام را بپذیرد.
فارس صرفندی با اشاره به اینکه “جای تعجب است که اسرائیل در ترور شهید حسان “اللقیس” مستقیما انگشت اتهام را به سمت گروه های سلفی نشانه رفته است”، افزود: اکنون شاهد نوعی اظهارات جنون آمیز و عصبی در اسرائیل هستیم؛ از طرفی شبکه دوم این رژیم به دست داشتن موساد در ترور اللقیس اشاره می کند اما از طرف دیگر، وزارت خارجه این امر را تکذیب می کند.
رژیم اسرائیل همچنین به حزب الله لبنان هشدار داده است که در صورت هرگونه به گفته این رژیم ماجراجویی علیه تل آویو، تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد.
این هراس اسرائیل از انتقام گیری حزب الله و تکذیب مکرر دست داشتن در ترور شهید اللقیس، به معنای دست داشتن در این ترور می باشد.
وی خاطرنشان کرد که اگر به عملیات ترور شهید عماد مغنیه برگردیم، می بینیم که مساله تقریبا مشابه برخی اظهاراتی است که هم اکنون در زمینه ترور شهید حسان اللقیس مطرح می شود چرا که سخنان مسئولان رژیم اسرائیل در ابتدا با رد و تکذیب دست داشتن در ترور شهید مغنیه آغاز شد اما پس از گذشت یک یا دوماه، از سازوکارهای ترور و چگونگی انجام و عاملان آن سخن به میان آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.