×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
هرگونه افزایش قیمت نان تخلف است/تشدید نظارت ها بر واحدهای صنفی و نانوایی های سیرجان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سیرجان با هدف ارتقاء کیفیت وساماندهی واحدهای نانوایی ؛ بررسی مشکلات بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان درمحل فرمانداری برگزار شده است.

اکبر عباسپور در خصوص افزایش قیمت نان گفت: ابلاغیه افزایش قیمت نان به ما ابلاغ نشده است و چگونگی اجرای آن در استان کرمان و شهرستان سیرجان مشخص نیست و نانوایی هایی که خودسرانه نسبت به افزایش قیمت نان اقدام کنند متخلف هستند و با آنان برخورد قانونی و قاطع می شود چراکه هیچگونه افزایشی در نرخ ها اعمال نشده است.
وی بیان کرد: بنابر این در زمینه تامین آرد نانوایی ها هیچگونه مشکل و جای هیچگونه نگرانی نیست و نان با همان قیمت گذشته عرضه می شود.

عباسپور بر تشدید نظارت ها بر واحدهای صنفی و نانوایی های سیرجان تاکید کرد و اظهار کرد: نظارت ها در تمامی روزهای هفته با دقت بیشتری صورت می گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.
وی از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه افزایش قیمت خودسرانه از جمله در نانوایی ها مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریعترین زمان، بررسی شود و با فرد متخلف برخورد صورت گیرد.

@sirjankhabar

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.