×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
همایش ائمه جمعه و جماعات در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی “سیرجان خبر” همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان سیرجان روز گذشته با حضور مسئولین و امام جمعه شهرستان به مناسبت روز جهانی مسجد در مرقد مطهر امام زاده احمد(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در این همایش ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: خداوند متعال پیامبران را برای هدایت انسان فرستاد و او را بعنوان مربی و راهنما برای ما قرار داد.

وی بیان کرد: ائمه جماعات نیز همان مسئولیت هدایت گری را بر عهده دارند اما این هدف سنگینی است که باید در قبال آن مسئولیت پذیر باشند.

امام جمعه سیرجان افزود: در مساجد فضای فرهنگی را بیشتر از گذشته ارتقا بخشیم و زمینه را برای حضور جوانان در مساجد فراهم کنیم.

حسینی اضافه کرد: مساجد در گذشته فضایی برای هم اندیشی مردم محلات بوده است اما این قضیه در حال حاضر به فراموشی سپرده شده است.

همچنین در ادامه این مراسم هیئت امنای مساجد و ائمه جمعه و جماعات به بیان مشکلات خود در مساجد پرداختند از جمله نکات حائز اهمیت سخنرانان این مراسم عدم برگزاری مراسمات ختم در مساجد بود و رشد فضای فرهنگی تفریحی و اعتقادی در مساجد از جمله خواسته های ائمه جماعات از هیئت امنای مساجد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.