×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
همایش سیرجان شناخت ۱۰ شهریور ماه برگزار می گردد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” دهم شهریور ماه روز متفاوتی برای سیرجان و سیرجانی ها خواهد بود که در این روز همایش دو روزه سیرجان شناخت به منظور آشنایی بیشتر مردم با این شهر غنی و پر آوازه کلید می خورد.
بخش اصلی همایش سیرجان شناخت اختصاص دارد به معرفی سیرجان و بازگویی رویدادهای گذشته این شهر با ارائه مقالات تخصصی از سوی صاحب نظران کشوری که طی برگزاری این همایش دکتر سید رضا صالحی امیری ، مشاور فرهنگی رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بطور ویژه سخنرانی خواهد داشت و پس از آن ، استاندار کرمان و چند تن از فرهیختگان و اساتید دانشگاه مقاله و سخنرانی های خود را ارائه خواهند نمود.
تقدیر از مفاخر سیرجان ، تجلیل و بزرگداشت مقام شهید مسعود مستقیمی ، شهید شاخص بسیج کارمندان استان و….. از دیگر برنامه های بخش اصلی همایش سیرجان شناخت می باشند.
در کنار بخش اصلی کمیته نمایشگاهی سیرجان شناخت نیز فعالیت خود را آغاز خواهد نمود که این نمایشگاه در حال حاضر از ۵۵ غرفه تشکیل شده است که ۸ ام شهریور ماه در محل پارکینگ شهرداری دایر خواهد شد.

در این نمایشگاه به مدت ۴ شب ، از ساعت ۱۸ تا ۲۳ دستاوردهای دولت و توانمندی های شهرستان سیرجان برای علاقه مندان و همشهریان محترم به نمایش گذاشته خواهد شد و اجرای جنگ شبانه از دیگر برنامه های جنبی این همایش است.
روز۱۱ ام شهریور ماه و در ادامه همایش سیرجان شناخت ، تور سیرجان گردی همایش سیرجان شناخت برگزار خواهد شد و همچنین حضور گروه دوچرخه سواری ، سوار کاری و پرواز با پاراگرایدر از برنامه های دیگر این تور خواهند بود.
بازدید از بخش گلستان ، بی بی دن ، باغ سنگی ، قلعه سنگ ، شاه فیروز ، منطقه ویژه ، برج و یخدان های محمود آباد ، قلعه درویش و کفه نمک  مکان هایی هستند که برای این بازدید در نظر گرفته شده اند و برای هر اتوبوس یک راهنمای تور در نظر گرفته شده است.
لازم بذکر است همایش سیرجان شناخت۱۰ ام شهریور ماه پذیرای همشهریان گرامی خواهد بود تا با حضور در این مراسم سیرجان کهن خود را بیش از پیش بشناسند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.