×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
همبستگی و اتحاد از اصول حاکمیت نظام اسلامی است/ انقلاب اسلامی، حاکمیت اسلام در جهان را ثابت کرد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب‌ها و دشمنی‌های استکبار از ابتدا تاکنون به مردم جهان ثابت کرد که دین اسلام هم می‌تواند حاکمیت داشته باشد و جایگاه و قانون خوبی برای اداره کشور دارد.

وی همبستگی و اتحاد را از اصول حاکمیت نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان در هر فرصتی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت ایران هستند و این فرصت‌ها را ملت ایران از بین می‌برند.

خطیب جمعه سیرجان حاکمیت جدید آمریکا را جنجالی و یار با وفای صهیونیست‌ها عنوان کرد و بیان داشت: سردمداران آمریکا هیچگاه به فکر مردم نبودند، بلکه ظلم و ستم و منافع خود را بر وجدان بشریت ترجیح می‌دهند تا جایی که اوباما به همه قوانین و تعهدات خود پشت پا زد و رئیس جمهور فعلی هم با این روحیه و سیاست‌هایش آمریکا را به سمت فروپاشی می‌رساند.

حسینی با قدردانی از مقام شهدای آتش‌نشان به کسانی که از طولانی شدن عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو انتقاد دارند، گفت: مسؤولان ما به دنبال جستجوی پیکر شهدا بودند و پیکر این شهدای فداکار برای ما و ملت ایران مهم بودند.

وی خواستار برخورد جدی مسؤولان و قوه قضائیه به توهین‌های حاکمیت انگلیس به ملت ایران و برجام شد و گفت: اقتدار ملت ایران و پشتیبانی از مسؤولان همیشگی است و جای تامل نیست که یاو‌ه‌گویی با سیاست‌های نظام اسلامی و ملت ایران توهین کند.

حسینی افتتاح طرح‌های عمرانی را یادآور خدمات نظام اسلامی به مردم دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب نظام اسلامی خدمات بیشماری را برای رفع محرومیت‌ها در جامعه انجام داد و استقلال خود را کسب کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.