×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
همراهی با گفته‌های رهبری موجب اقتدار کشور می‌شود

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: آمریکا عصبانی از پیشرفت‌ها است و در مذاکرات هسته‌ای نیز وزیر امور خارجه برخورد خوبی در دفاع از حق ملت ایران داشتند که حق هم همین است و مردم مسئولان را مدافع حق خود و پیشرفت‌ها می‌دانند.

وی با اشاره به مبحث ولایت و رهبری و همبستگی مردم در نظام اسلامی گفت‌: جفا است کسی رهبری را اطاعت نکند، همه باید همراه با گفته‌های رهبری باشیم تا اقتدار به دست آمده حفظ شود.

حسینی افزود‌: در فتنه سال ۸۸ که قصد براندازی نظام را در برنامه داشت، اگر تدابیر رهبری و مدیریت ایشان نبود، امروز کشور ما زیر یوغ استکبار بود و دیگر هیچ گروه سیاسی را نمی‌شناخت که بخواهد حاکمیت کند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون آنهایی که در فتنه بودند به اشتباه خود اعتراف نکردند و اگر مردم ولایی به صحنه نیامده بودند دشمن به خواسته ۳۰ ساله خود بعد از انقلاب رسیده بود.

امام جمعه سیرجان گفت: امروز هم باید با اندیشه، تفکر و بصیرت دشمن را شناخت و از اختلاف پرهیز کرد، مبادا فتنه‌گری در جایی رأس امور قرار گیرد که به مردم و کشور توهین است.

وی با اشاره به سخنان رهبری گفت‌: آمریکا و صهیونیست فکر می‌کنند بیداری اسلامی را سرکوب کرده و از بین برده‌اند در حالی که سکوت مردم علیه ظلم آنان در منطقه مقطعی است و ای کاش سران دست‌نشانده کشورها با ملت خود بودند و می‌دیدند که آمریکا هیچ قدرتی در برابر آنها ندارد.

حسینی گفت: ما وظیفه داریم که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را زنده کنیم و هنگام حمله دشمن به فرهنگ یا خاک ما از خود دفاع کنیم.

وی به سالروز ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد و انتصاب رهبری توسط مجلس خبرگان پس از ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و این انتخاب را نعمت کامل و عنایت ویژه خداوند به کشور و ملت ایران دانست و افزود: ما مطمئن هستیم که رهبری معظم این انقلاب را به دست حضرت مهدی (عج) خواهند سپرد و از حسن انتخاب مجلس خبرگان هم پس از امام کمال تشکر و قدر‌دانی داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.