×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
همه ظرفیت‌های بسیج و سپاه سیرجان برای مقابله با کرونا استفاده می‌شود

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در حاشیه بازدید از ایستگاه های محدودیت تردد در ورودی محور های بندرعباس و شیراز گفت: به محض فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری نسبت به بکارگیری تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه در مقابله با ویروس منحوس کرونا، بسیج و سپاه حضوری پررنگ‌تر و مضاعف در این عرصه داشته است.

سرهنگ پاسدار علی دستوری بیان کرد: امروز همه نیروهای بسیج و سپاه با تاسی از روحیه شهادت و از خود گذشتگی که نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است، عزم جدی برای ریشه‌کن کردن کرونا و خدمت به همه مردم تا پایان کرونا دارند.

وی گفت:  در طول یک سال و نیم گذشته، سپاه و بسیج در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم از تأمین نیازهای کادر درمان گرفته تا توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی حضوری پرشور و فعال داشته و در پیک پنجم کرونا هم این حضور و نقش آفرینی به صورت پررنگ مشاهده می‌شود.

سرهنگ دستوری با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات بسیج در مبارزه با ویروس کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی است گفت: این طرح در راستای هرچه بهتر انجام شدن دستورالعمل‌های بهداشتی و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا در پیک پنجم هم اجرا و از تمام ظرفیت بسیج در این طرح استفاده می‌شود.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان اذعان کرد:  از دیگر اقداماتی که بسیج و سپاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون انجام داده، برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه بوده که همچنان هم در نقاط مختلف شهرستان ادامه دارد.

وی گفت: روزانه تعداد ۸ نفر از نیروهای بسیجی در بخش تزریق واکسن به صورت ۲ نوبته در مراکز واکسیناسیون فعالیت می‌کنند که این فعالیت تا پایان کار واکسیناسیون با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ دستوری بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم با شور انقلابی بسیجیان آغاز شده و تا آخرین روزی که کادر درمان به این نیروهای خدمتگزار نیاز داشته باشند، بسیج پای کار است.

وی اذعان کرد: شناسایی بیماران مبتلا، قرنطینه افراد مبتلا و مشکوک به کرونا و همچنین حمایت از خانواده‌های افراد مبتلا از اقداماتی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان گفت: روزانه در ایستگاه های محدودیت تردد ۸ بسیجی طی دوشیف در ورودی محور های بندرعباس و شیراز مشغول فعالیت هستند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.