×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
واکنش مسئولین شهرستان سیرجان در پی شهادت محسن فخری زاده

به گزارش “سیرجان خبر” مسئولین شهرستان سیرجان در پیام های جداگانه شهادت دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده را تبریک و تسلیت گفتند.

خون پاک و مطهر شهید فخری زاده سرمنشا رویش های بزرگی در نظام اسلامی خواهد شد

امام جمعه شهرستان سیرجان با محکومیت ترور دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده تاکید کرد: قطعاً عاملان این جنایت بزرگ مجازات خواهند شد و راه شهید فخری زاده نیز پرشتاب تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

حجت السلام حسینی اظهار کرد: دشمنان غاصب و وابسته به بیگانه خوب بدانند که به وسیله این اقدامات جنایتکارانه نمی‌توانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی و حرکت علمی دانشمندان جوان این مملکت را بگیرند این مملکت مملکت امام زمان است و این مردم مردمی هستند که مسیرشان مسیر امام حسین است و هرگز اجازه نخواهند داد که عزت و سربلندی ملت غیور ایران ذره ای خدشه ­دار شود.

وی گفت: در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین لحظه انجام وظیفه خواهیم کرد و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند شکست، ذلت، خواری برای آنان است و عزت، سربلندی و پیروزی برای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سیرجان گفت: خون پاک و مطهر شهید فخری زاده سرمنشا رویش های بزرگی در نظام اسلامی خواهد شد.

راه شهید فخری‌زاده با قوت ادامه می‌یابد

نماینده مردم سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز شهید فخری در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگارخواهد شد.

شهباز حسن پور اذعان کرد: این شهید بزرگوار منشا بسیاری از پیشرفت های هسته ای، موشکی و یکی از پیشروان مبارزه با کرونا بودند، وی با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های علمی موجبات تربیت دانشمندان جوان هسته ای و متعهد بودند که پس از سال‌ها مجاهدت های علمی توسط تروریست های بزدل به شهادت رسیدند.

وی ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی گفت: دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و به شهادت رساندن شهید فخری زاده قطعا رونق بیشتری به دستاورد‌های علمی کشور خواهد بخشید.

شهادت محسن فخری زاده انسجام و همگرایی ملت ایران اسلامی را بیشتر خواهد کرد

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان و نماینگی ولی فقیه دربسیج سپاه شهرستان سیرجان در پیامی مشترک شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفتند:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

دوباره خبر آمد که یکی دیگر از سربازان امام ردای شهادت به تن کرد ویک ملت را داغدار خود کرد ویک بار دیگر دست کثیف صهیونیسم هویدا شد و حاج قاسم دیگری را در روز جمعه روز امام زمان آسمانی کردند.

شهادت محسن فخری زاده انسجام و همگرایی ملت فهیم، آگاه، شهیدپرور و استکبارستیز ایران اسلامی را بیشتر خواهد کرد، کوردلان صهیونیستی و امپریالیسم بین الملل بدانند که صبح ظفر نزدیک است و ملت های آگاه بیش از این اسیر خواسته های نامشروع انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهند شد.

شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی، به خانواده‌ی ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و دشمنان کوردل انقلاب اسلامی بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد، طراحان، عاملان و حامیان این جنایت هم بدانند که انتقام سخت در انتظار آنها خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.