×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،آیت‌الله سید یحیی جعفری در دیدار سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اساس پیروزی انقلاب اسلامی در سایه سه عامل مکتب، رهبری بی‌نظیر امام و فداکاری آحاد جامعه محقق شد.

وی با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در ملت ایران افزود: غربی‌ها به ویژه آمریکا و صهیونیست کاملاً این مسئله را فهمیدند که امام خمینی (ره) کیست و نظام جمهوری اسلامی چه اهدافی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: امام راحل با صراحت اعلام کرد این انقلاب مخصوص ایران نیست و به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در آن زمان نه ارتش منسجم و آماده به کار داشتیم، نه سپاه به درستی شکل گرفته بود و بسیجی نیز نداشتیم و مظلومانه مورد هجوم آمریکا و مزدوران آن‌ها قرار گرفتیم.

جعفری گفت: دشمن در جنگ تحمیلی علیه ایران قدرت مردم و رهبری الهی را مدنظر نداشتند.

امام جمعه کرمان با اشاره به جنایت‌های گروه تروریستی داعش در عراق تصریح کرد: صحنه‌های وحشتناکی را در کشور عراق شاهد هستیم، جنایاتی را گروه داعش انجام می‌دهد که نقل آ‌ن‌ها نیز شرم‌آور است.

جعفری عنوان کرد: بیداری اسلامی سبب شده که آمریکا قدرت و هیمنه قبلی خود را نداشته باشد چراکه ۳۵ سال نظام جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: تا زمانی ملت ایران در صحنه است، ولایت‌فقیه اساس جامعه ما باشد و مردم روحیه شهادت‌طلبی داشته باشند، دشمن نمی‌تواند علیه ما اقدامی انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان عنوان کرد: در این شرایط باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم، نمی‌گوییم انتقاد نباشد اما انتقاد واقع‌بینانه، مخلصانه و مؤدبانه باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.