×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
وضعیت بهداشت عشایر سیرجان مناسب نیست

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی  “سیرجان خبر” عشایر بعنوان قشر تاثیر گذاری در جامعه در زمان گذشته از اهمیت خاصی برخوردار بوده است اما امروزه این سرمایه های انقلاب با کم توجهی مسئولین قرار گرفته اند و نبود زیر ساخت های بهداشتی، عدم برخورداری از آب شرب سالم، عدم جمع آوری و دفن زباله از مشکلات بهداشتی عشایر در شهرستان سیرجان است.
کمیته امداد بازوی توانمند در کمک به عشایر منطقه
کمیته امداد یکی دیگر از متولیان خدمات رسان به مناطق محروم و از جمله قشر مستضعف جامعه است، که دست به اقدامی خدا پسندانه زده تا ثمره آن را در سال های متوالی شاهد باشد و بعنوان یک بازوی توانمند به کمک مناطق محروم برود.
مدیرکمیته امداد سیرجان در گفتگو با خبرنگار “سیرجان خبر” از ساخت سرویس بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی در مناطق عشایری سیرجان خبر داد و گفت:با توجه به اهمیت بحث بهداشت فردی و خانوادگی امسال تعداد ۲۵ واحد دستشویی در مناطق عشایری و روستایی سیرجان احداث می شود.
خضری مقدم با تشریح جزئیات این طرح ادامه داد: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و اداره طرح عشایری سیرجان اجراء شده و خانواده هایی که فاقد سرویس بهداشتی مناسب و بهداشتی هستند مشخص و برای آنها احداث می گردد.
مدیر کمیته امداد سیرجان هزینه ساخت این سرویس ها را ۲۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کمیته امداد بعنوان متولی حمایت از محرومان جامعه در تلاش است تا با بهترین شکل ممکن خدمات خود را عرضه کند و تفکر حضرت امام(ره)  برای کمک به قشر محروم را برآورده سازد.
وی افزود: تلاش برای بهبود زندگی عشایر و روستائیان قدم مهمی در ماندگاری آنان در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر می باشد اگر نهاد های دولتی بتوانند امکانات بیشتری به روستاها بدهند هم به تولید کمک شده و هم در راستای جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گام برداشته ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.