×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
پایان ماجرای آدم ربایی ۳ میلیاردی شهروند سیرجانی توسط پلیس آگاهی سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر”  به نقل از گروه حوادث نشریه نگارستان ، سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد گفت: ساعت ۱۱ شب چهارشنبه مطلع شدیم که فردی ۴۹ ساله در زیدآباد مفقود شده است و خانواده وی اطلاع دادند که وی ساعت ۴ عصر به باغ کشاورزی خود واقع در جعفرآباد زیدآباد رفته و معمولا تا بعد از اذان مغرب برمیگشته است اما در حال حاضر مفقود است و نشانی از او نیست.

وی ادامه داد: خانواده این شهروند سیرجانی باغ را کامل جستجو کرده و حتی به بیمارستان ها هم سرزده بودند اما ردی از مرد ۴۹ ساله به دست نیامده بود تا اینکه پلیس را در جریان می گذارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات فنی پلیس آغاز شد و جلسات هماهنگی نیز برگزار شد، اما چون گروگان گیران هیچ تماسی برقرار نکرده بودند، سرنخی در دست نداشتیم تا اینکه یکی از کارگران حاضر در محل سرنخی در اطلاع پلیس گذاشت که فقط مشخص بود یک خودروی پژو از محل باغ خارج شده و دیگر هیچ نشانه دقیق تری در دست نبود.

رییس پلیس سیرجان افزود : تحقیقات اطلاعاتی پلیس به شکل شبانه‌روزی تا روز پنجشنبه ادامه یافت تا اینکه با دستگیری یک فرد افغانی در سیرجان سرنخ خوبی به دست آمد و ماموران پلیس آگاهی توانستند رد گروگان گیران را در یکی از شهرستان های همجوار به دست بیاورند.

سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد اذعان کرد : بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس پنجشنبه شب راهی آن شهر شده و محل حضور فرد ربوده شده را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دیگر اعضای باند که آنها نیز از اتباع بیگانه هستند را دستگیر و شهروند سیرجانی را آزاد کردند.

عضو شورای تامین سیرجان گفت: آدم ربایان قصد برقراری ارتباط با خانواده این شهروند در روزهای آینده و درخواست مبلغ ۳ میلیارد تومان را داشتند که در عملیات برق‌آسای پلیس سیرجان دستگیر و بازداشت شدند.

وی به تمامی ماموران پلیس که در این عملیات شرکت داشتند خسته نباشید گفت و از تلاش شبانه‌روزی آنها تقدیر کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.