×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
پایان پنجمین دوره مسابقات شطرنج جام گل گهر سیرجان

به گزارش”سیرجان خبر”پنجمین دوره مسابقات شطرنج جام گل گهر سیرجان از ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین ماه با حضور ۱۱۹ شرکت کننده از ۱۴ استان در محل سالن شطرنج مجموعه ورزشی گل گهر برگزار گردید.

این رقابت ها که در ۹ دور برگزار شد در پایان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت و محمد شریفی از مازندران موفق شد با کسب ۵. ۸ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کند و سعید مرادی از کرمانشاه د و سید سعید محمدی از جزیره کیش به ترتیب حائز عناوین دوم و سوم شدند، حسین انصاری از بندرعباس و محمد محمدی از شیراز نیز مقام های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

در بخش جوایز ویژه ریتینگ کمتر از ۱۵۵۰ کامیار ریگی از زاهدان مقام نخست، سهیل سیفوری از کرمان مقام دوم، مرتضی ملکی از سمنان مقام سوم را بدست آوردند. همچنین در بخش ریتینگ کمتر از ۱۴۰۰ محمد علیدادپور از سیرجان مقام اول، محمد هنرور از شیراز مقام دوم و ابوالفضل خدادادپور از سیرجان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش دیگر این مسابقات که به معرفی پیشکسوتان برتر اختصاص داشت کریم فرنامی از تبریز و محمود بخشایش از یزد بعنوان پیشکسوتان برتر معرفی شدند. معرفی برترین بانوان شرکت کننده نیز از دیگر آیتم های این دوره از رقابت ها بود که آتنا جوهری از شیراز و ملیکا سالاری از بندرعباس بعنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند .

در رده ی سنی ۱۲ سال نیز ارشیا محمدیان از اصفهان مقام اول، متین مولائی نسب و رادین رفعتی از سیرجان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند، در رده ی سنی ۹ سال نیز آریا خالویی از اصفهان مقام اول ،آراد عبدی از کرمان مقام دوم و کیارش ایران نژاد از سیرجان مقام سوم را بدست آوردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.