×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
پرواز های فرودگاه سیرجان ۳۰ درصد افزایش یافته اند

mahan havapeimaبه گزارش“سیرجان خبر” محمد نخعی اظهار داشت: بنا به وظیفه ذاتی و اصل آمادگی زیرساخت های مهم هوانوردی و فرودگاهی در استان کرمان از برقراری پرواز توسط شرکت ها و موسسات حمل و نقل هوایی وفق مقررات استقبال می کنیم.

وی از رشد ۳۰ درصدی پروازها از فرودگاه سیرجان خبر داد وافزود: در شش ماه ابتدای سال گذشته، ۳۷۷ سورتی پرواز را نظارت کردیم که در مدت مشابه امسال این رقم به ۴۸۳ افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان رشد جابجایی مسافر نسبت به سال ۹۱ را ۳۶ درصد عنوان کرد و گفت: در بخش مسافری نیز سال گذشته در شش ماه ابتدایی ۱۸ هزار و ۹۵ نفر جابجایی داشته ایم که امسال و در مدت مشابه این آمار به ۱۴ هزار و ۴۹۱ افزتیش یافته است.

نخعی گفت: افزایش بار جابه جا شده از فرودگاه سیرجان را به میزان ۲۰ درصد از بیش از سال گذشته دانست و اعلام کرد: در شش ماه ابتدای سال گذشته، ۱۱۶ هزار و ۸۱۵ کیلوگرم بار حمل شده که امسال و در مدت مشابه به رقم ۱۲۵ هزار و ۷۴۹ رسیده است.

وی تلاش شبانه روی کارکان فرودگاه های استان، هوشیاری و پاسخگویی به موقع را مهم خواند و بر ادامه فعالیت ها در دیگر فرودگاه ها تاکید کرد.

این مسئول یادآور شد: هم اکنون فرودگاه سیرجان تمامی روزهای هفته بجز پنج شنبه ها شاهد شش پرواز به تهران و سه پرواز به ایرانشهر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.