×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پروژه آبرسانی ۲۳ میلیارد تومانی در سیرجان بهره‌برداری شد/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر “در جریان سفر حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آبفای کشور دو پروژه آبرسانی در مسکن مهر و عزت آباد شهرستان سیرجان با اعتبار قریب به ۲۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاظلاب استان کرمان در افتتاح پروژه آبرسانی به عزت آباد گفت:برای این طرح ۲۸۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که با حفر یک حلقه چاه ، ۲۵ کیلومتر خط انتقال آب و ساخت مخزن ذخیره سازی ۲۰۰ متر مکعبی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاظلاب استان کرمان اظهار داشت:۲۱۰۰ نفر از این طرح آبرسانی بهرمند شده اند که این تعداد شامل ۸ روستا می شود.

در ادامه سفر حمیدرضا جانباز مدیرعامل آبفای کشور به شهرستان سیرجان طرح آبرسانی به مسکن مهر نجف شهرافتتاح گردید.

حمیدرضا جانباز مدیرعامل آبفای کشور در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: طرح انتقال آب به شهر نجف‌ شهر با ظرفیت انتقال بیش از ۲۰۷ لیتر بر ثانیه است که در حال حاضر چهار هزار هفتصد واحد مسکن مهر و هفت هزار انشعاب نجف شهر را  تامین آب می کند.

میرشاهی رئیس اداره آب شهرستان سیرجان در خصوص جزئیات اجرایی این پروژه گفت : اجزای این طرح شامل یک مخزه پنج هزار مترمکعبی سه حلقه حفر و تجهیز چاه پنج کیلومتر شبکه جمع آوری پانزده کیلومتر شبکه توزیع و ده کیلو متر خط انتقال می باشد.

وی در پایان گفت: هزینه اجرای این پروژه ۲۰میلیارد تومان شده است که از محل اعتبارات مسکن مهر و اعتبارات داخلی اداره آب و فاظلاب سیرجان و استان تامین شده است.

گفتنی است مدیرعامل شرکت آبفای کشور قبل از افتتاح پروژه ها از سامانه فاضلاب شهر سیرجان بازدید کرد.

حمید رضا جانباز گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دو مرحله تعریف شده است. مرحله نخست آن در بخش شبکه دارای بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب است که بخش عمده‌ای از آن توسط سرمایه‌گذار انجام شده و برای باقی مانده طرح نیز برنامه‌ریزی و همکاری خوبی میان مجموعه مدیریت شهری منطقه برقرار شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: مراحل سازه‌ای تصفیه‌خانه این پروژه نیز در حال انجام است و مقرر شده است تا فاضلاب با کیفیت مناسب تصفیه و نیتروژن آن حذف شود تا به مصرف بخش صنعت برسد.

شهباز حسن پور نماینده شهرستان سیرجان شهباز حسن‌پور در آیین افتتاح پروژه آبرسانی مسکن مهر و عزت آباد شهرستان سیرجان گفت: کمبود اعتباری برای طرح‌های آبرسانی نداریم و ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن از منابع مربوطه تخصیص داده‌ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.