×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
پشتیبانی شبکه بهائیت از هاشمی!

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از خبرگزاری بسیج ،در روزهای منتهی به انتخابات مجلس دهم تنها جریان هایی که در خبرسازی های شبکه های ماهواره ای خودنمایی میکنند،اصلاح طلبان،جریان های منتسب به دولت و طیف هاشمی رفسنجانی هستند.

این رویه به جایی رسیده است که شبکه بهایی من و تو در برنامه ای ضمن دفاع از سیاست های هاشمی،به توجیه و حمایت مستقیم نسبت به وی می پردازد:

مجری برنامه اتاق خبر من و تو عنوان می کند: چقدر نگران‌کننده است که یکی از بنیانگذاران جمهوری‌اسلامی نگران جمهوریت و هم نگران اسلامیت است درباره همین موضوع از مهندس علی‌اکبر موسوی خوئینی دعوت کردیم. سوال من برمی‌گردد به صحبت‌های [آیت‌الله] ‌هاشمی رفسنجانی، جمهوریت نظام از زمانی که شما نماینده بودید تا به حال سال ۹۴ چقدر تغییر کرده که آقای هاشمی نگرانش است.

موسوی خویینی عنوان میکند:آقای هاشمی این اعتراض و انتقادشان به جا بوده، اما آقای هاشمی صحبت‌های دیگری هم کردند در همین رابطه که به راه‌حل هم اشاره کردند.

گفتند درست است که این برخوردها را انجام دادند، گفتند کشور به جایی رسیده که سیدحسن خمینی را ردصلاحیت می‌کند برای حضور در خبرگان، کسی که اجتهادش توسط خیلی از مراجع ثابت شده، آقای اشراقی یکی دیگر از کسانی که چهره‌های شناخته شده‌ای بودند از منصوبین به بنیانگذار جمهوری‌اسلامی را ردصلاحیت می‌کنند.

اما آقای‌ ‌هاشمی صراحتاً پیشنهاد و راه‌حل را گفتند در جماران، گفتند درست است، این‌ها این کار را می‌خواهند بکنند و می‌خواهند مردم را دور کنند از صندوق آرا، راه‌حل این نیست که قهر کنیم برویم خانه‌هایمان بنشینیم تا آنها هر کاری دلشان می‌خواهد بکنند و خودشان همه چیز را بچینند و تمام کنند خیر از میان همین کسانی که تایید شدند اما چهره‌ها لازماً شناخته شده‌ای نباشند، کسانی که ردصلاحیت شدند بیایند و این چهره‌ها را شناسایی کنند و به مردم معرفی کنند، کسانی باشند که پایبند به این راهی باشند که کسانی که ردصلاحیت شدند را دنبال کنند.

کاری که می‌گفتند خودشان انجام دادند وقتی آقای هاشمی در سال ۹۲ ردصلاحیت شدند آمدند از آقای روحانی حمایت کردند و آقای عارف و بقیه کنار کشیدند، به هر طریقی بود آن بازی که آنها چیده بودند که آقای جلیلی را بیاورند و روند ۸ سال قبلی را ادامه بدهند به هم خورد و عصبانی هستند.

دفاع تمام قد شبکه من و تو در حالی صورت می گیرد که کارویژه این شبکه در حوزه سیاسی طی سال های اخیر،سیاه جلوه دادن اوضاع ایران با دروغ پردازی های محض است.

اقدام شبکه من و تو یادآور اخباری است که در دوران حضور مهدی هاشمی در لندن و ارتباط وی با عناصر این شبکه در جهت حمایت از فتنه منتشر می شد،که در روزهای جاری و راه اندازی فتنه ای جدید قابل تامل است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.