×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
پنج گزینه برای فرمانداری سیرجان پیشنهاد داده ام /کمک ۲۰میلیارد تومانی گهرزمین به ساخت پردیس دانشکده علوم پزشکی

به گزارش “سیرجان خبر”شهبازحسن پور نماینده مجلس شورای اسلامی شهر ستان سیرجان در نشست خبری مجازی در خصوص تعامل مجلس با دولت گفت: در بحث تعامل مجلس با دولت جناب آقای قالیباف به صورت یک منشور دیدگاه‌های خودشان را به عنوان دیدگاه جمع کثیری از نمایندگان مجلس در اولین نطق ریاست مجلس خود مطرح کرد و برای همه قابل درک بوده است.

وی گفت: مردم ما مطالباتی داشتندکه به یک دیدگاه جدید رای دادند و مطالبات مردم را باید نمایندگان مجلس پیگیری کنند پیگیری مطالبات مردم دلیل بر آن نیست که مجلس بخواهد با دولت تقابل داشته باشد بعضی از وزارتخانه ها به درستی کار خودشان را انجام دادند اما بعضی ها هم کوتاهی کردند پس دلیل استیضاح بعضی از وزراتخانه به معنی تقابل مجلس با دولت نیست.

حسن پور اذعان کرد: از مسئولین دانشکده علوم پزشکی خواستار شدیم که با همت خیرین حوزه سلامت هر چه سریعتر بخش بیماریهای خاص را در سیرجان راه اندازی کنند که بیماران به شهر های دیگر مراجعه نکنند.

نماینده مردم شهرستان سیرجان در مجلس شورای اسلامی سیرجان در خصوص انتخاب فرمانداری جدید سیرجان گفت: استاندار کرمان اخیرا از بنده در خصوص فرماندار سیرجان نظر خواست که من پنج نفر از شخصیت های خوب سیرجانی را معرفی کرده ام.

وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان سیرجان از خدمات و عملکرد بهاالدینی سرپرست فرمانداری و معاونین فرمانداری رضایت داشتند ودر خصوص فرماندار آینده انتخاب فرماندار سیرجان تصمیم با استاندار و معاونین وی هست و هر کسی که معرفی شد بنده در خدمت فرماندار آینده خواهم بود.

شهباز حسن پور در خصوص برنامه های که در مجلس جدید برای شهرستان سیرجان دارد گفت: هر ماه یک پروژه ملی در شهرستان های سیرجان و بردسیر افتتاح خواهیم کردو پروژه های که افتتاح خواهند شد قابلیت این را دارند که رییس جمهور یا معاونین و وزرای دولت جهت افتتاح به شهرستان های سیرجان و بردسیر بیایند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با همدلی و تعامل حوزه سلامت و سایر ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان سیرجان، عملکرد بهداشتی و درمانی در مقابله با کرونا در سیرجان رضایت بخش بوده است و تهدید کرونا در شهرستان سیرجان به فرصت تبدیل شده است.

وی گفت: در این دوران با کمک مردم خیر و شرکت های صنعتی و معدنی تجهیزات قابل قبولی برای بیمارستان های سیرجان تهیه شد به طوری که بخش آی.سی.یو و مراقبت های ویژه کرونا با ۱۸ تخت در بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان به زودی راه اندازی شده و تخت های آی.سی.یو بیمارستان دکتر غرضی افزایش یافته است.

وی از پیگیری برای کمک ۲۰ میلیارد تومانی شرکت گهر زمین به توسعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان خبر داد و ادامه داد: بین دانشکده علوم پزشکی سیرجان و شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین سیرجان تفاهم‌نامه ای به منظور کمک به ساخت پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی سیرجان منعقد شده و با وجود واگذاری زمین مورد نیاز از سوی اداره مسکن و شهر سازی، به زودی با تکمیل کمک ۲۰ میلیارد تومانی این شرکت که بخشی از آن نیز پرداخت شده است، ساخت پردیس دانشگاهی علوم پزشکی در سیرجان اجرایی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.