×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
پورخسروانی راهی مس کرمان شد

به گزارش“سیرجان خبر” روند یارگیری تیم فوتبال مس کرمان برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول کشور‌ با امضای قرارداد دو بازیکن دیگر ادامه پیدا کرد.

مسئولان باشگاه مس کرمان با عباس پورخسروانی مهاجم سیرجانی و گلزن لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به توافق دوجانبه دست یافتند.

بر این اساس عباس پورخسروانی مهاجم کرمانی فصل قبل تیم‌های فولاد خوزستان و شاهین بوشهر به مس کرمان پیوست و فصل آینده در تیم استان خود توپ می‌زنند.

همچنین مسئولان باشگاه مس با امجد شکوه‌مقام‌ هافبک دفاعی جدید خود قرار‌داد همکاری به امضا رساندند، شاهین بوشهر، آلومینیوم هرمزگان و پدیده مشهد از جمله تیم‌هایی است که این بازیکن تا‌کنون سابقه بازی با پیراهن آنها را داشته است.

شاید بتوان خرید عباس پورخسروانی را یکی از بهترین خرید‌های مس در این فصل از مسابقات لیگ یک ارزیابی کرد، این مهاجم پیش از این با پوشیدن پیراهن گل‌گهر سیرجان در لیگ دسته اول فوتبال کشور روزهای خوبی را برای خط حمله این تیم با گلزنی‌های خود رقم زده بود.

باشگاه مس در حالی وارد بازار نقل و انتقالات لیگ دسته اول فوتبال کشور شده است که همچنان وضعیت فرزاد حسین‌خانی کاپیتان باسابقه این تیم برای ادامه همکاری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

باشگاه مس وضعیت این بازیکن رو به زودی مشخص می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.